אשר וקנין ישקיע 30 מיליון דולר בהקמת קניון בן 35 אלף מ"ר בב"ש

בבאר-שבע יש כיום ארבעה קניונים, והמוביל שבהם הוא זה של דוד עזריאלי, קניון הנגב. על-פי תוכנית שהגיש וקנין לוועדה המקומית, הוא מבקש להקים קניון לא מקורה, בדומה לקניון שבנתה חברת ביג מרכזי מסחר ברחוב דרך חברון בבאר-שבע

איש העסקים אשר וקנין מבאר-שבע, הבעלים של חברת ההסעות המוביל הדרומי צביקה, ישקיע 30 מיליון דולר בהקמת קניון גדול בב"ש. הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, בראשות ראש העירייה, יעקב טרנר, אישרה את התוכנית שהגישה החברה להקמת הפרויקט.

בבאר-שבע יש כיום ארבעה קניונים, והמוביל שבהם הוא זה של דוד עזריאלי, קניון הנגב. על-פי תוכנית שהגיש וקנין לוועדה המקומית, הוא מבקש להקים קניון לא מקורה, בדומה לקניון שבנתה חברת ביג מרכזי מסחר ברחוב דרך חברון בבאר-שבע.

וקנין ניהל מו"מ עם חברת מפעלי תובלה, לצורך רכישת מתחם מקרקעין גדול שבבעלותה, בו פעלו חניוני המשאיות של החברה ושטחי המוסכים שלה, הממוקמים בדרך חברון, מול המרכז המסחרי ביג.

במסגרת ההסכם שנחתם בין וקנין למפעלי תובלה, האחרונה מכרה מתחם מקרקעין בשטח כולל של 35 דונם, ועל-פי ההסכם, בתוך חצי שנה תפנה החברה את כל המתחם, וזמן קצר לאחר מכן יוחל בבניית הפרויקט. הבנייה אמורה להסתיים בתוך שנתיים.

על-פי התוכנית, בפרויקט ייבנו 35 אלף מ"ר. מתוך זה, 25 אלף מ"ר שטחי מסחר, 7,000 מ"ר שטחי משרדים והיתרה שטחי בידור ופנאי. הפרויקט יכלול מגרשי חניה תת-קרקעיים, ובהם כ-1,000 מקומות.