הבנק לפיתוח התעשייה ידון עם עו"ד נאמן על ניהול רדלנד

הבנק לפיתוח התעשייה הודיע אתמול (א'), כי איננו מנהל מו"מ עם רדלנד ועם עו"ד נאמן על אפשרות מינויו כמנהל מיוחד. מקור המקורב לעו"ד נאמן מסר בתגובה, כי נאמן שוחח בנושא עם נציגי הבנק, וכי נקבעה פגישה לימים הקרובים כדי לקדם את המו"מ

נציגי הבנק לפיתוח התעשייה ייפגשו השבוע עם עו"ד אייבי נאמן, כדי לדון בהצעה שימונה למנהל מיוחד של חברת רדלנד, המתכננת את פרויקט המדרחוב באיזור נחלת בנימין בת"א.

"גלובס" פרסם בשבוע שעבר, כי חברת רדלנד מוכנה למנות את עו"ד נאמן למנהל מיוחד כדי לקדם את הפרויקט. בנק לאומי, שהוא אחד הנושים של הפרויקט, כבר הודיע על הסכמתו, אך הכל תלוי בבנק לפיתוח התעשייה, שהוא הנושה העיקרי, בכ-100 מיליון שקל.

הבנק לפיתוח התעשייה הודיע אתמול (א'), כי איננו מנהל מו"מ עם רדלנד ועם עו"ד נאמן על אפשרות מינויו כמנהל מיוחד. מקור המקורב לעו"ד נאמן מסר בתגובה, כי נאמן שוחח בנושא עם נציגי הבנק, וכי נקבעה פגישה לימים הקרובים כדי לקדם את המו"מ.

חברת רדלנד מתכננת לשפץ ולבנות מחדש שבעה בניינים ברחובות נחלת בנימין ורמב"ם, ולהפוך אותם לציר המרכזי של המדרחוב וחידוש האיזור. הבניין המרכזי שבו מדובר הוא בית העמודים, ברחוב רמב"ם 18-14. הבנק לפיתוח התעשייה ביקש למנות כונס נכסים לבניין, בשל החובות של היזמים לבנק. החברה מעדיפה מינוי מנהל מיוחד על-פני מינוי כונס נכסים.