הנהלת נמל אילת תסכים להעביר שטח לצרכים ציבוריים אם יוגדלו שטחי המסחר

בדיון בנושא נמל אילת, אמר מנהל הנמל, גדעון גולבר, כי הנהלתו מוכנה עקרונית לבדוק את האפשרות להשמיש חלק מהנמל לצרכים ציבוריים ותיירותיים בתנאי שיוגדלו שטחי המסחר בנמל

הנהלת נמל אילת תסכים עקרונית לצמצום שטחה, כדי לקדם פרויקטים תיירותיים, וכן תסכים להעביר חלק מהשטח של הנמל לצרכים ציבוריים. כך סוכם בישיבה של רשות הנמלים, עיריית אילת והוועדה להסרת חסמים במשרד ראש הממשלה.

הישיבה התקיימה לאחר שראש הממשלה, אריאל שרון, נענה לפנייתו של ראש העירייה, מאיר יצחק-הלוי, למנות מנהל שילווה את העירייה במימוש פרויקטים לאומיים. ראש הממשלה מינה את אבישי כהן, ראש אגף תיאום ובקרה במשרד רה"מ, המכהן גם כיו"ר הוועדה להסרת חסמים, כמלווה.

בדיון בנושא נמל אילת, אמר מנהל הנמל, גדעון גולבר, כי הנהלתו מוכנה עקרונית לבדוק את האפשרות להשמיש חלק מהנמל לצרכים ציבוריים ותיירותיים בתנאי שיוגדלו שטחי המסחר בנמל.

יצחק-הלוי, ועו"ד גידי פרישטיק טענו בישיבה, כי העירייה פועלת להשמיש כמה שיותר חופים לטובת הציבור ולטובת פרויקטים תיירותיים. יצחק-הלוי הוסיף, כי ללא שטחים נוספים וקידום פרויקטים תיירותיים באילת לא ניתן יהיה לקדם את כלכלת העיר.