הופקדה תוכנית ל-500 אלף מ"ר תעסוקה, מסחר ובילוי באיזור הסינמה סיטי בגלילות

היתה בהליכי תכנון משך 10 שנים; כעת שוקדים על תכנון מחלף במקום

הוועדה המחוזית החליטה אתמול (ב') להפקיד את תוכנית ר"ש 760, לפיתוח כ-500 אלף מ"ר שטחי תעסוקה, מסחר ובילוי באיזור הרב-מכר וסינמה סיטי, במערב רמת השרון.

תכנון התוכנית, יחד עם הקמת תחנת רכבת, מהווה צעד נוסף לפיתוח רמת השרון, ומעבר מהתבססות על הכנסות הנובעות בעיקר ממגורים להכנסות מאיזור תעסוקה ומסחר.

התוכנית היתה בהליכי תכנון מזה כ-10 שנים, ומדובר בתוכנית משלימה לתוכנית רש"616 א'3, שאושרה כבר לפני שנתיים. התוכנית משלימה את פיתוח איזור התעסוקה החדש של רמת השרון, ונושקת לנתיבי איילון. במסגרת התוכנית יוקם מוקד תחבורתי, המתחבר אל תחנת הרכבת העתידית שתוקם מתחת לגשר ברב-מכר.

בכך משלימה רמת השרון את קידום התוכניות העיקריות ממערב לנתיבי איילון, שיהוו רצף תכנוני אחד של מגורים ותעסוקה, עם פיתוח של גישות נוחות מבחינה תחבורתית.

עיריית רמת השרון אישרה לאחרונה פה אחד את תוכנית הפיתוח החמש-שנתית, לפיה מתוכנן כבר בשנת 2005 תחילת תכנון תשתיות, כבישים, מים וביוב באיזור הרב מכר, מתוך כוונה לקדם את הבנייה במקום.

מיזם נוסף הקשור לפרויקט הינו תכנון מחלף רב-מכר, כפרויקט משותף לעיריות רמת השרון והרצליה. מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן-ציון, הבטיח לפעול למען מימון ממשלתי של 50 מיליון שקל לפרויקט.

לדברי ראש עיריית רמת השרון, יצחק רוכברגר, "מדובר בהישג כלכלי חשוב ביותר. אנו מגשימים את החזון הכלכלי של רמת השרון, שתהפוך לעיר חזקה עם איזורי מסחר ובילוי משגשגים, שיתרמו ויוסיפו לאיכות החיים של התושבים".