פרץ בוני הנגב מקימה מרכז קניות במגדל העמק בהשקעה של 15 מיליון דולר

מתוכננים שני מפלסי מסחר בהיקף של 11 אלף מ"ר

חברת פרץ בוני הנגב מקימה בימים אלה מרכז קניות ובילוי, פרץ סנטר-כיכר העיר, במגדל העמק, בהיקף השקעה של 15 מיליון דולר, על מגרש בשטח של 13 דונם בחלק הדרום-מערבי של הצומת המרכזית בעיר.

בפרויקט מתוכננים להיבנות שני מפלסי מסחר בהיקף של 11 אלף מ"ר, וכן 600 מקומות חניה. כמו כן, לדברי החברה, בניין העירייה העתידי מתוכנן להיבנות מעל המרכז המסחרי. פתיחת המרכז צפויה לקראת ספטמבר השנה, ולדברי החברה, כ-80% משטחיו כבר שווקו ב-17 דולר למ"ר.

בין השוכרים העיקריים ששכרו שטחים בפרויקט: רשת השופרסל, סופר פארם, בנק לאומי, גלי, רשת החשמל TEN, סטימצקי, אופטיקה אלפרין, נעלי גזית, רשת האופנה קרוקר ואחרים.

בשנים האחרונות, הנהלת החברה החליטה לפצל את הפעילות העסקית וליצור יחידות עסקיות נפרדות. במסגרת הפיצול מופעלות שתי חברות עיקריות, אשר תחום ההתמחות של הראשונה הוא מגורים ושל השנייה תכנון ושיווק של מרכזים מסחריים ותעשייה. לדברי סמנכ"ל ייזום ונכסים של החברה, מוטי אשכנזי: "החברה מתכננת מרכזי מסחר בשדרות, דימונה ומגדל העמק, בהיקף כולל של 40 אלף מ"ר. אנו פועלים בעיקר באזורי הפריפריה, מפני שלהערכתנו גוש דן רווי במרכזים מסחריים בעוד שבפריפריה קיים ביקוש רב למרכזים אלו".