ב.ס.ט בונה מרכז מסחרי במודיעין בחוזה של 56 מיליון שקל

היזם - ישפרו מקבוצת אי.די.בי, בפרויקט 35 אלף מ"ר

חברת ב.ס.ט בונה בימים אלו מרכז מסחרי בן 35 אלף מ"ר במודיעין, בהשקעה של 56 מיליון שקל. זהו אחד הפרויקטים המניבים הגדולים ביותר בעיר החדשה. ב.ס.ט זכתה במכרז שהוציאה החברה היזמית, ישפרו, לאחר שגברה על חברות מובילות. הבנייה בעיצומה, ותסתיים בעוד כארבעה חדשים.

המרכז המסחרי הוא בן שני מבנים, האחד בן 25 אלף מ"ר, בשתי קומות, והאחר, הסמוך לו, בן 10 אלף מ"ר, בקומה אחת. הבניין הקטן יותר הושכר בעיקרו לחנות ג'מבו, והבניין הגדול מושכר לעשרות חנויות ורשתות. רוב השטחים כבר הושכרו.

למרכז המסחרי יש חניון עילי בן 600 מקומות. ב.ס.ט אומרת, כי היא עומדת בלוח הזמנים, ותמסור את המבנה לישפרו במועד.

ישפרו היא חברה-בת של החברה לנכסים ובנין, מקבוצת אי.די.בי. היא משקיעה בפרויקט כ-110 מיליון שקל, מזה 50% בבנייה ו-50% במגרש (שרכשה ממינהל מקרקעי ישראל), תכנון, יעוץ, מימון והוצאות אחרות.

במקביל, ממשיכה ב.ס.ט. בבניית מרכז מסחרי בן 30 אלף מ"ר בדרום נתניה, בחוזה בהיקף של 62 מיליון שקל. היזם היא חברת יכין חקל, בשליטת סמי שמעון.

ב.ס.ט., בשליטת בדיע וסובחי טאנוס, בונה גם פרויקטים גדולים למגורים בחיפה, נצרת ור"ג, בשיתוף פעולה עם קבוצות אפריקה-ישראל ושיכון ובינוי. כן היא בונה למגורים בפולין, הונגריה, רומניה וקנדה. ההנהלה המרכזית של החברה יושבת בנצרת עלית.