תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"זו הזדמנות לדירה בתל אביב בשכונה שמציעה שילוב בין חיי העיר השוקקים לבין השקט והנוחות של שכונת מגורים פסטורלית"

פרויקט "ADIRIM TLV" בשכונת קריית שלום המתחדשת כולל שלושה בנייני בוטיק מעוצבים בני תשע קומות, הנבנים באזור מתפתח בסמוך לשכונות שפירא ופלורנטין, ולעוד מוקדים שיש לעיר ללא הפסקה להציע • דיירי הפרויקט ייהנו מדירות בתכנון עיצובי מוקפד ומשלל היתרונות של שכונת מגורים שקרובה למקומות בילוי ותעסוקה אך שומרת על סביבה פסטורלית

הדמיה: באדיבות אדירים
הדמיה: באדיבות אדירים

הכתבה בשיתוף חברת אדירים

תל אביב משנה את פניה בשנים האחרונות. כולם מכירים ודאי את המהפכה שעברה שכונת פלורנטין משכונת מוסכים ובתי מלאכה זעירים לשכונה תוססת וצעירה, אחד ממוקדי ההתרחשות בעיר ובהמשך גם שכונת שפירא ושאר הרחובות הייחודיים של דרום העיר תל אביב . נראה כי תהליך דומה קורה ממש מעבר לפינה בשכונת קריית שלום.

השכונה הפסטורלית ממוקמת מערבית לאיילון, אזור שרוב הציבור עדיין לא נחשף אליו וליתרונות שבו, כך שניראה שההשבחה הנדל"נית נמצאת בדיוק לפתחו. האזור מציע לא רק חוויית מגורים נעימה וירוקה, אלא נמצא גם מרחק נסיעה קצר של עד רבע שעה בקורקינט או באופניים מכמה מוקדי עניין שיש לעיר ללא הפסקה להציע: שכונת פלורנטין, שוק הפשפשים, נווה צדק, שדרות רוטשילד, מגדלי התעסוקה החדשים של תל אביב, מתחם התחנה וחוף הים.

השכונה, שיש המגדירים אותה בעלת מיקום מנצח, לכדה את עיניהם של יזמי הנדל"ן והיא נמצאת בימים אלו בתנופת בנייה עם מאות יחידות דיור חדשות שיוקמו בה ויכניסו אוכלוסיה חדשה וצעירה לאזור המתפתח, משפחות וצעירים שאוהבים את חיי העיר התוססים ובד בבד מעריכים את הנוחות והאווירה הפסטורלית שבשכונת מגורים.

אחד הפרויקטים בשכונה המיועד למשפחות וצעירים הוא פרויקט "ADIRIM TLV" של חברת אדירים, חברת בת בקבוצת שניידר - בעלת מגוון חברות בתחומי התעשייה בארץ ובעולם וביניהן: Telcon תעשיות, MDT, אנרגיית אור יזמות ש.ס, ש.שניידר השקעות ונצר טכנולוגיות. חברת אדירים פעילה בעולם הנדל"ן מעל שני עשורים, במהלכם יזמה ובנתה עשרות פרויקטים עם דגש על מגורי יוקרה באזורי ביקוש.

הדמיה: באדיבות אדירים
 הדמיה: באדיבות אדירים

"פרויקט ADIRIM TLV כולל שלושה בנייני בוטיק מעוצבים בני 9 קומות עם מגוון דירות 3-5 חדרים דירות גן עם חצרות ענקיות ודירות פנטהאוז מציינת עו"ד נירית יהושע, סמנכ"ל יזמות ויועצת משפטית בחברת אדירים. "הפרויקט נבנה בסמוך ל'פארק החורשות', פארק מרשים בשטח של כ-80 דונם המתבסס על חורשות ופרדסים שניטעו בראשית שנות ה-50. תושבי הפרויקט ייהנו בפארק חורשות ממסלולי אופניים, מתקני ספורט וכושר לכל הגילאים, מתקני משחקים עם סוכות הצללה, עצי אלה וחרוב ושחזור מתקני השקיה עתיקים שהיו בעבר במקום".

הפארק רחב הידיים מכיל גם מספר מתחמים ומבנים מוכרים בתל אביב כגון - מתחם הכנסייה הרוסית - כנסיית פטרוס ה"קדוש", בית הספר ל"טבע, סביבה וחברה", הגן הזואולוגי והגן הבוטני. "שטחים נוספים מיועדים להתווסף לפארק בהמשך, מה שיביא להגדלת שטחו בעתיד", מוסיפה עו"ד יהושע.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על פרויקט "ADIRIM TLV" הקליקו>>

מהו תמהיל הדירות בפרויקט?

"למעשה אנחנו מציעים את כל מגוון יחידות הדיור שפרויקט למשפחות וצעירים יכול להציע - דירות 3, 3.5, 4, 5 חדרים, דירות גן עם מרתף, דירות גן ללא מרתף ופנטהאוזים. הפרויקט בעל מפרט עשיר ואיכותי עם לובי בגובה כפול, לאונג' דיירים וכיוצא בזה - והיתרון העצום שלו הוא שצפי האכלוס הוא שנת 2025, כלומר שנה בלבד מהיום. יש כבר דירה ובניינים כמעט גמורים, שניתן לבקר ולהתרשם מהם, כך שהרוכשים ייהנו ממחירי פריסייל בשלב מאוד מתקדם של הפרויקט. זהו שילוב יוצא דופן בשוק, בטח בעיר מבוקשת כמו תל אביב".

מהו הקו העיצובי המאפיין את הפרויקט?

"שלושת בנייני הבוטיק בפרויקט בנויים סביב כיכר עירונית ירוקה ומטופחת עם פינות ישיבה מוצללות. הכניסה לבניינים הינה דרך לובי בגובה כפול, בעיצוב שקט ואלגנטי, המשלב חומרים טבעיים. בחלק מהבניינים מתוכנן מרחב עבודה פתוח בקומת הגלריה עם פינות ישיבה, המתוכננות כעמדות אופן ספייס, שיכולות לשמש את דיירי הפרויקט כפינת עבודה אינטימית או לכוס קפה עם השכנים. דיירי הפרויקט יוכלו ליהנות מחניון תת קרקעי, מחסן צמוד לכל דירה, מעליות איכותיות, חדר אופניים/עגלות. כל הדירות נבנו בתכנון פונקציונלי ומוקפד עם מרפסות שמש לנוף ואוויר פתוח".

הדמיה: באדיבות אדירים
 הדמיה: באדיבות אדירים

מחדשים את האזור

לדברי עו"ד יהושוע, יתרון גדול נוסף של הפרויקט טמון במחיר האטרקטיבי שהוא מציע לדיירים בהשוואה לשכונות מתחדשות אחרות באזור. "הפרויקט מציע הזדמנות שלא תחזור בתל אביב עם דירות במחיר של פחות מ-40,000 שקל למ"ר כאשר במרחק לא רב משם, מוצעות דירות במחירים של כ-60,000-55,000 שקל למ"ר", היא מציינת. "בפרויקט משווקות כעת דירות 3, 4, 5 חד' דירות גן ופנטהאוזים החל מ-2,950,000 שקל בלבד עם תנאי תשלום נוחים במיוחד: 20% עכשיו והיתרה באכלוס. זוהי 'הזדמנות תל אביבית' ואלו מחירים שלא יחזרו".

כיאה לשכונה בנויה ופעילה, בסמוך לפרויקט נמצאים שירותים קהילתיים מגוונים - קאנטרי גורן, בי"ס דיזינגוף , בי"ס נופים, בי"ס לטבע, ארבעה גני ילדים עירוניים, מגרשי כדוגל לנוער, טיפת חלב, בתי כנסת, מרכז מסחרי גדול - כולם במרחק הליכה.

"בסופו של יום, פרויקט ADIRIM TLV מציע את השילוב המושלם בין חיי העיר השוקקים של תל אביב לבין השקט והנוחות של שכונת מגורים איכותית ופסטורלית", מסכמת, עו"ד יהושוע. "במרחק קצר מהפרויקט נמצאים אייקונים רבים המגדירים את החיים האורבניים של תל אביב - שוק לוינסקי שחביב על הצעירים, שכונת פלורנטין עם בתי קפה, גלריות, סדנאות אמנים צעירים ושפע מקומות בילוי, שכונת שפירא המהווה מוקד עלייה לרגל של צעירים המחפשים לחוות את תל אביב כעיר ללא הפסקה', ועוד. הפרויקט החדש, לצד פרויקטים נוספים שנבנים בשכונה ויחדשו אותה לגמרי, ישתלבו עם תנופת הפיתוח הכוללת הזו והאזור צפוי להפוך לאבן שואבת עבור צעירים, משפחות צעירות ומשפרי דיור".

ליצירת קשר ופרטים נוספים על פרויקט "ADIRIM TLV" הקליקו>>

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה או רכישה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

צרו איתנו קשר *5988