נכסי אריאל

קניון הסטריט-מול ברמת ישי. פעילויות מבוססות דאטה ליולדות/צילום: גונן שמר

שיווק מבוסס דאטה בקניונים: לייצר חוויית קנייה ייחודית

בשנים האחרונות התקדמו והשתפרו כמות ואיכות המידע הנגיש לשימוש, הדבר מאפשר התאמה אישית של חוויית השיווק • לא עוד מודעות פרסום גנריות, אלא קמפיינים מפורטים, מפולחי קהל, מניעים לפעולה לשם הגדלת תנועת המבקרים בקניונים
רעות כהן
10.12.2018
הצג כתבות נוספות קבל ניוזלטר סיכום יומי בכל ערב
צרו איתנו קשר *5988