טורו של אדם ברוך, שהיה עורך "גלובס" בין 1992 ל-1996, פורסם לראשונה בגיליון לכבוד 20 שנה ל"גלובס", באוקטובר 2003
הסרט התיעודי שיצרו ילדיו של אדם ברוך הוא מסמך-געגוע מרגש ומקסים שמפספס הזדמנות להיות משהו גדול יותר • ביקורת
אדם ברוך עיצב במידה רבה את "גלובס", ותפישתו ממשיכה להשפיע על כלל התקשורת בישראל
בלי תואר אקדמי ובלי כסף היא הגיעה ללונדון ■ עסקת נדל"ן אחת שינתה את חייה, והזוגיות עם בן משפחת אצולה פתחה בפניה מציאות שלא הכירה ■ בראיון עתיר תובנות ל'ליידי גלובס' חושפת יזמית האמנות עדי ישראלי-פורגס את המניפולציות מאחורי הקלעים של הזירה המבעבעת
רוזנבלום: "הבנתי דבר מוזר בהקשר של סלבריטאיות גברית - זה משחרר נשים. כשגבר הופך לסלב, הוא הופך לניקוז של דברים שבנות לא יכולות לומר אחת לשנייה או סתם לגבר"
ככל הנראה, בקשה להפחתת שכר ומעבר ממוסף "סופשבוע" הביאו את מיברג להבין את הרמז - והוא החליט לעזוב את העיתון להקדיש את זמנו להכנת סרט תיעודי על חייו של חברו אדם ברוך
דמיאן הירסטלונדוןסות'ביספיקאסו