סניף רשת הדיסקאונט בפ"ת ייפתח לא הרחק מ-4 סניפים של רשתות מתחרות
אחרי קרב המחירים במודיעין, שופרסל מוזילה מוצרים למחירי הפסד בערים נוספות ■ ברשת הרביעית מאשימים: "שופרסל הכריזה מלחמה על מי שמוכר בזול"
קבוצת אי.די.בי נמצאת בעין הסערה, אבל איציק אברכהן טוען כי שופרסל "מרגישה טוב מאד בתוך הקבוצה" ■ מצהיר: "נוביל את השוק. לא נהיה צופים מהצד על מתחרים שמתרחבים" ■ "מי שלא מתייחס למסרים של המחאה מנותק מהצרכן"
המהלכים האחרונים של רשתות השיווק מובילים לנקודת רתיחה ■ כעת הרשתות מדברות על מיזוגים, וסניפים נמכרים במחירי מציאה ■ מדוע עבור שופרסל זו הזדמנות שלא תחזור, האם אושר עד תצליח גם בהמשך, והאם מגה הרימה ידיים?
במודעות שהופצו בעיר תושבי רמת בית שמש יוצאים נגד רשת השיווק בניסיון לחרם נוסף ■ שופרסל: "אנחנו פועלים לפי חוק"
שופרסל ממשיכה לחתוך מחירים: תפוחי אדמה, בצל, גזר וכרוב נמכרים ב-14-16 אגורות לק"ג; קילו שניצלים ב-10.8 שקלים; כרעיים ב-4.1 שקלים לק"ג ■ רמי לוי: "לא יעזור להם" ■ שופרסל: "לא אנחנו המצאנו את תרבות העוף בשקל"
הרשת החדשה, שתיקרא "יש בחסד", תמנה 8 סניפים, כאשר 7 מהם סניפי "יש" שיעברו הסבה וסניף נוסף שייפתח בבני-ברק ■ בתמורה תזכה שופרסל להנחת ספקים ■ ספק גדול ל"גלובס": "בסוף קמעונאי כלשהו ייפול, ואנחנו נאכל אותה"
5 רבנים חתמו על מודעת "אזהרה חמורה" המאשימה את הרשת בפריצות: "הסכנה הרוחנית במקום נוראה במראות אסורים" ■ בעקבות המודעה, ביטלה "אושר עד" את הפרסומים שיועדו לסוף השבוע שעבר בבית שמש
אם שופרסל תמשיך לנהוג כבת יענה, היא תהפוך ללא רלוונטית כמו מגה בול
הרשתות, שחתכו מחירים בבית-שמש ובמעלה-אדומים, פותחות חזית נוספת ■ אושר עד: "על כל 3 שקל ששופרסל מפסידה, אנחנו מפסידים רק שקל אחד"
לפני שבועיים פתחה רשת אושר עד סניף בבית-שמש - והכניסה את שופרסל ורשתות השיווק האחרות לסחרור מחירים שלא נודע כמותו ■ היכנס וצפו
כפי שנחשף ב"גלובס", רשתות המזון באזור ממשיכות לחתוך מחירים, ושופרסל מנסה להכתיב מחירי רצפה ■ הממונה על ההגבלים טרם החליט אם להתערב ■ ספק: "במישור אדומים ירדו לגמרי מהפסים ומוכרים עוף ב-2.9 שקלים לק"ג"
זירת הקרב של רשתות השיווק עוברת למעלה-אדומים ולבית-שמש ■ ברשת הרביעית טוענים כי שופרסל מכתיבה מחירים "לא שפויים" ■ רשת קו-אופ דורשת מהממונה להתערב, בטענה כי שופרסל מנצלת את כוחה כדי לדחוק מתחרים
בסניף אושר עד נתלתה כרזה בה נכתב כי מוצרי יוניליוור הורדו מהמדפים בסניפי הרשת בשל התייקרות במחירי הקנייה הקמעונאיים של החברה
היכנסו וצפו בווידיאו: סל של 35 מוצרי מזון ב-3 רשתות שונות - שופרסל, רמי לוי ואושר עד - מי הכי זולה? ■ בחלק מהמוצרים מגיעים הפערים אפילו ל-121.4% ■ וגם: עד כמה השפיעה המחאה על המחירים והמבצעים של הרשתות השנה?
לקוחות מגה בול בתלפיות משלמים 150 שקל יותר מלקוחות רמי לוי באשדוד ■ מגה בול יקרה מהמתחרות ■ בירושלים ובפתח-תקווה יקר עד 45% מאשר באשדוד
רשות התחרותיוניליוורענף המזוןקמעונאותרמי לוירשתות שיווקשופרסלשטראוסתיאום מחיריםתנובה