התשובה: גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף התקציב עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים ■ לשלב הגמר במכרז הגיע גם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים
על התקציב מתמודדים מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-נטלר-סמסונוב ואדלר-חומסקי שמטפל כיום בתקציב ■ ב-2010 עמד התקציב על 18 מיליון דולר במחירי מחירון