בפלטפורמת המסחר איטורו (eToro) יצרו מדד הכולל את 10 מניות מותגי הספורט הבולטים, מבוסס שווי שוק, ובחנו את ביצועיו בשנים שבהן היה קיץ עמוס באירועי ספורט - 2016 ו־2021 • הם מצאו שבחודשים יוני עד אוגוסט מניות התחום הציגו ביצועי יתר ביחס למדדים המרכזיים
מחיר המניות של יצרנית נעלי הריצה היפנית גדל כמעט פי ארבעה
אייפון 6 פלוס נמכר בישראל ב-5,000 שקל - המחיר הגבוה בעולם ■ נעלי ריצה של אסיקס נמכרות כאן ב-300 שקל יותר מבארה"ב ■ מוצרים של סמסונייט, מקבוק, פיליפס ודייסון נמכרים בארץ במאות ואלפי שקלים יותר ■ למה? כי אפשר
3 דוגמאות שמשלבות פרסום מסורתי עם יכולות דיגיטל חדשות ויוצרות פרסום חדשני
הצרכנים נוהרים אל חנויות הקונספט של מותגי הספורט הבינלאומיים, למרות שהן לא בהכרח זולות ■ הסיבות: ניחוח של חו"ל, מחלקות מקצועיות, מגוון רחב ומפגשים עם ספורטאים
איטורו (eToro)אולימפיאדת פריז 2024אנדר ארמוריורו 2024לולולמוןנייקינעלי ריצהנעלייםספונסריםפומה