השפיץ של הקריאייטיב: דוגמאות לפרסום חדשני, בולט ואינטראקטיבי

3 דוגמאות שמשלבות פרסום מסורתי עם יכולות דיגיטל חדשות ויוצרות פרסום חדשני

להתחרות באלוף העולם: שילוט רכבת של נעלי אסיקס עם טוויסט דיגיטלי

במסגרת אירועי מרתון ניו-יורק החליטו אנשי השיווק של מותג נעלי אסיקס לייצר קמפיין אינטראקטיבי פורץ דרך. במקום להציב שילוט חוצות סטנדרטי לאורך קירות הרכבת התחתית בניו-יורק, הם הציבו מסכי לד באורך כ-20 מטר, שעליהם הוקרנה דמותו של אצן המרתון ראיין הול.

הול ואסיקס הזמינו את העוברים והשבים לצאת לתחרות ריצה במסדרונות הרכבת התחתית מול דמותו המוקרנת של הול והצליחו לגרום למסר פרסומי מוכר להתעורר לחיים חדשים.

קורס איפור מזורז: מודעה אינטראקטיבית של O Boticario Beauty

לאורך שנות חייו של מדיום הפרינט, ראינו אלפי מודעות עם דוגמנית חיננית המקדמת מוצר איפור כזה או אחר.

חברת הקוסמטיקה הברזילאיתO Boticario Beauty החליטה שלא להסתפק בעוד קמפיין כזה, אלא לתת ללקוחותיה ערך מוסף באמצעות מודעה אינטראקטיבית המאפשרת להתרשם מהמוצר החדש וגם לקבל קורס מזורז על הדרך הנכונה להתאפר בעזרתו.

הנחתו של מכשיר אייפון על המודעה פתחה סרט הדרכה קצר, שהשתלב במודעה והמחיש כיצד אופרה הדוגמנית המופיעה בו בעזרת המוצר החדש. פשוט וחכם.

אפליקציה לחיפושית: שילוט חוצות בשילוב מציאות רבודה

החיפושית החדשה של פולקסווגן היא שילוב קלאסי בין מסורת לחדשנות. מה הפלא שגם קמפיין ההשקה האמריקני שלה היה בדיוק כזה: שלטי חוצות "קלאסיים" ברחבי ארצות-הברית הציגו את החיפושית החדשה והזמינו את העוברים והשבים להביט בהם מבעד למכשירי סמארטפון וטאבלטים. מבט בשלטים מבעד למכשירים אלה, גרם למכוניות שעל השלטים להתעורר לחיים ולבצע פעלולים מרהיבים על גבי השלטים ובאוויר.

קמפיין מבריק שעשה שימוש בטכנולוגיית Augmented Reality (מציאות רבודה) והמציא מחדש את שילוט החוצות (וגם את החיפושית).

הכותב הוא מנכ"ל מקאן דיגיטל.