ברוס ספרינגסטין מכר בשבוע שעבר את הקלטות המאסטר ואת זכויות הפרסום למוזיקה שלו לסוני מיוזיק תמורת כחצי מיליארד דולר - הסכום הגבוה ביותר שחברת תקליטים שילמה אי-פעם עבור קטלוג של אמן • לעסקה ההיסטורית הזו יש משמעויות נרחבות לתעשיית המוזיקה, לפלטפורמות הסטרימינג ולעתידם של אמנים בשדה הקרב העסקי
אתר "פרייסאקונומיקס" חושף: רשימה של תעריפי ההופעות הפרטיות של כמה מהאמנים והלהקות הפופולריים בעולם
מה יותר אמריקאי מהופעה של ברוס ספרינגסטין ■ נשמע לכם מוכר? כל מה שנותר לכם הוא להתכונן להופעה בלתי-נשכחת, שאורכת כארבע שעות ■ ואם אתם כבר בסביבה, מה עוד מומלץ לעשות
אלבומו החדש של ברוס ספרינגסטין - "כדור הרס", משקף את כעסו של הבוס מול התפרקות החברה האמריקאית מערכי הסולידריות שלה ■ חבל רק שהכוונות האלו נתקלות בלחנים חיוורים
"הבטחה" הוא אחד האלבומים הטובים ביותר מ-17 אסופות האולפן של ספרינגסטין. הידיעה כי הוא גנז את השירים הללו כה הרבה שנים, מאדירה עוד יותר את משמעות היצירה בהקשר הכללי של גוף העבודה שלו
אחריה ברשימה: סיינפלד ומדונה ■ מאז שווינפרי נכנסה לראשונה לרשימת 100 המפורסמים של "פורבס" ב-1999, הרווחים שלה גדלו מדי שנה
במקום השני ממוקמת להקת בון ג'ובי עם 157.1 מיליון דולר, במקום השלישי ברוס ספרינגסטין עם 156.3 מיליון דולר, ובמקום הרביעי להקת פוליס עם 109.9 מיליון דולר
וול-מארט ניסתה לשפר את מעמדה בקרב אוכלוסיות שונות וחתמה על חוזה למכירות אלבום להיטים של ספרינגסטין - אך עכשיו הזמר מתחרט על העסקה וול-מארט: נמשיך להחתים אמנים על חוזים בלעדיים
ברוקליןג'סטין ביברג'סטין טימברלייקזכויות יוצריםחברות תקליטיםטיילור סוויפטמופעי מוזיקהמנהטןסוניסטרימינג