ועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה אישרה לערוץ 10 לשדר לקט שבועי של "ערב טוב עם גיא פינס" בערבי שישי, במקום לקט של "לונדון וקירשנבאום"
"ערב טוב עם גיא פינס" שודרה אמש בערוץ 10 כ-40 דקות לפני צאת הצום ■ הרשות השנייה: התוכנית לא אושרה בלוח השידורים שהועבר מראש לרשות
התוכנית רשמה רייטינג ממוצע של 25.7% בקרב משקי הבית היהודים ■ הצופים לא התעניינו בדוח מבקר המדינה על אסון הכרמל - נתונים ממוצעים ומטה למהדורות החדשות
תחקיר הגז ב"כלבוטק" זכה ב-18% צפייה ■ בראש הטבלה: חדשות 2 עם 18.5%
איך הפך כתב חדשות ערוץ 10 לאייטם בגיא פינס וקיבל טפיחה כל-כך בוטה על השכם?
בתוכנית שודרה כתבה שבה ליווה צוות התוכנית את זוכת "היפה והחנון" לניתוח להגדלת חזה ■ הרשות השנייה: "זו כתבה סרת טעם שהתאמתה לערוץ ברודקאסט מוטלת בספק רב"
"הדור הבא" הגיעה למקום השלישי עם 12.7% ■ מהדורת הלילה של גיא פינס השיגה 9.4% צפייה
המהדורה המרכזית של חדשות 10 מראה סימני גידול ברייטינג לראשונה מאז 2008, אבל הפער מול חדשות 2 עדיין גדול ■ הסיבות לכך שונות ומגוונות - ולא בהכרח תלויות במהדורה עצמה
הפריים-טיים של ערוץ 10 גבר אמש באופן ברור על זה של ערוץ 2, כאשר מסמך "הפדופילים" של רשת הביא רק 13% צפייה
הסרט שודר אמש ע"י זכיינית ערוץ 2 קשת אחרי "האח הגדול", שהשיגה בעצמה רייטינג של 36%
הריאלטי של ערוץ 10 רשם אמש רייטינג של 19.8%, בעוד "חכמים בריבוע" של רשת הגיעה לנתון נמוך במיוחד בעבור הפריים-טיים של ערוץ 2 - 13.1%
"משפחה חורגת" של זכיינית ערוץ 2 רשת רשמה אמש רייטינג של 20.1% - בעוד "הישרדות" של ערוץ 10 נחלשה מעט ורשמה 14.5% ■ בראש הטבלה היומית - חדשות ערוץ 2 עם 20.7%
במסגרת זו הוחלט בערוץ 10 בשבוע שעבר לבטל למשך 3 ימים את "כותרות המהדורה" במהדורה המרכזית ולדחות את ברייק הפרסומות במשדר
תוכנית הריאליטי של ערוץ 10 שמרה על יציבות עם רייטינג של 15.5%, אך תוכניתו של אלון גל בערוץ 2 גברה עליה עם 22.9% ■ רייטינג של 2.9% לתוכניתו של אייל גולן בערוץ 24
המשחק בין ברצלונה לארסנל הניב אמש רייטינג של 8.5% עפ"י נתונים לא רשמיים - אך "האח הגדול" עדיין נהנה מרייטינג של 31.5% ■ גמר "לעוף על המיליון" בערוץ 10 רשם 7.8% בלבד
תוכניתו הוותיקה של רפי גינת המשודרת על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת השיגה אמש רייטינג של 20.6%, ואילו תוכנית הריאלטי של ערוץ 10 הביאה 18.2%
חדשות 13טלוויזיהלי-אור אברבךערוץ עשרפייסבוקרון לאודרריאליטירשתות חברתיותשיווקשיווק דיגיטלי