גיפט קארד

כתבות אחרונות

 
איור: גיל ג'יבלי

איך הפכה BUYME לחברת הגיפט קארד הגדולה בישראל על חשבון המתחרות

שוק שוברי המתנה הישראלי מגלגל כ־3 מיליארד שקל בשנה, ומתוך זה חולשת BUYME על כמיליארד שקל לפחות • בדרך לשם היא נפרדה מהדימוי של מוצר פיננסי שטוח, נהנתה מסגירת גרו ועזריאלי.קום ובנתה אסטרטגיית צמיחה שתתבסס גם על שוק המתנות הפיזיות

שירה ספיר 24.07.2024
דרור בלומנטל, סמנכ''ל השיווק של BuyMe / צילום: איל יצהר

החברה שמנסה להפוך את הגיפט קארד ממתנה "קרה" לאישית יותר

בשנה האחרונה נקנו יותר מ–600 אלף מתנות דרך BUYME • דרור בלומנטל, סמנכ"ל השיווק של החברה, מספר על העלייה במימוש התווים, אילו קהלי יעד התפספסו עד היום, ומה הם אתגרי השיווק בתחום • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז־חיימוביץ’ 02.03.2022
עידן השוברים המקוונים שינה את עולם המתנות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

מתנות און ליין לעובדים בימי קורונה: "חברות מעדיפות להעניק מתנה למימוש במגוון אתרי סחר ברשת עם אופציית הזמנה מהבית"

כך אומר עופר שמחי, מנכ"ל "הפי גיפט" מקבוצת "קשרים פלוס", הפועלת מזה 15 שנה בתחום הגיפט קארד ושוברי המתנה • "בעקבות השינויים החדים בפעילות המשק והיציאה מהבית, ההעדפה כעת היא לכרטיס און ליין פתוח, זוהי מגמה שתלך ותתרחב" • עוד הוא מסביר איזה שינוי יתרחש בעולם המתנות לעובדים ולמה עדיין לא כדאי להספיד את הכרטיס הפיזי

יובל גמליאל 01.04.2020