הטרנד החדש מגיע לישראל באיחור אופנתי, ואנחנו בדרך לשינוי דפוסי הצרכנות
שוק קבוצות הרכישה הקמעונאיות בישראל הולך להיות צפוף כמו פצע פתוח של זברה, באוגוסט, בספארי. ולא סתם צפוף - אלא עם נוכחות של החברות הגדולות והדורסניות
3 היזמים הישראלים צפויים לשלשל לכיסם כמה מיליוני דולרים ■ שמה של גרופר הוסב ל"גרופון ישראל" ■ מנכ"ל גרופר: "גרופון מאמינה בישראל ורואה בו שוק עם פוטנציאל התרחבות"
האם נמצאה נוסחת הקסם לקניות אונליין? תשאלו את 20 מיליון המשתמשים של גרופון
עולם המכירות המקוון מתרחב: "גלובס" מזהה כמה מהטרנדים הבולטים בתחום - החל ממכירות קבוצתיות, דרך קנייה ומכירה בפייסבוק ועד קנייה של מציאות ומותגים מיד שנייה
טרנד אתרי הדילים היומיים תופס תאוצה, ואחרי תקופה של גישושים גם השחקנים הגדולים באינטרנט הישראלי נכנסים לתחום ■ מיהם השחקנים הבולטים בישראל, ומה צפוי בעתיד?
Groo (לשעבר גרופון)מיזוגים ורכישותמליסרוןקרן סקיי