מותג הטיפוח החליט להעמיד את ההערכה העצמית הנמוכה של נשים בכל רחבי העולם במרכז המאמץ השיווקי של המותג • מותגים אחרים כבר הלכו בעקבותיו • מדד המותגים 2022
מדובר ברשימה שגיבשו הרשות להגנת הצרכן ומשרד הכלכלה, הכוללת בשלב זה 3 משחות שיניים של קולגייט, 3 דיאודורנטים ספיד סטיק לגבר, דיאודורנט ג'ילט ודיאודורנט דאב לנשים
דמות האישה בפרסומות עברה גלגולים רבים, וכעת הגיע העידן שבו מושם דגש על הכוח הנשי ■ האם המסרים החדשים לצרכניות יעברו את מבחן המדיה החברתית?
בקטגוריית המדיה כיכבו השנה קמפיינים חיוביים שמנסים לגרום לאנשים לחייך; פרסום שמחפש להגיע לנקודות שמעבר לערכי המותג; ושימוש חדשני בטכנולוגיה
המהלך החדש ינסה לשבור את השיא שהציב "קמפיין האיורים" של החברה שרשם 138 מיליון צפיות ברשת
הפרסומת למותג דאב עם ציורי הנשים זכתה ל-135 מיליון צפיות ברשת
בין המוצרים: דגני בוקר תלמה וכריות, מרגרינה בלובנד, מחמאה ומזולה, אבקות מרק של קנור, מיונז תלמה, מרכך כביסה בדין, סבוני דאב - וזו רק ההתחלה ■ קמעונאי בכיר: "ראיתי את המחירון, ונהיה לי חושך בעיניים. הם הלכו רחוק מדי"
רקסונה כבש את המקום השלישי במכירות עם נתח שוק כספי של 9.1%, וגרניה הגיעה ל-4.7% ■ ב-2010 גלגל כלל שוק הדיאודורנטים 215 מיליון שקל
משיקה סדרת תחליבי רחצה נוזליים תחת המותג, בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ עיקר ההשקעה יופנה לקמפיין באמצעות מקאן-אריקסון ■ לפי נילסן, במחצית הראשונה של 2010 החזיק "פינוק" בנתח כספי של 12.2% מקטגוריית השמפו
ענת גבריאל, סמנכ"לית הקטגוריות הגלובליות ביוניליוור, מאמינה כי אין עוד חברה עם עוצמה ויכולת לשנות את השוק כמו יוניליוור ■ ל"גלובס" היא מספרת על הקרבות בתחום מרככי הכביסה והדאודורנטים: "המתחרים שלנו מתחילים להזיע"
מדובר במותג עם היקף מכירות עולמי של 1.16 מיליארד אירו ■ סמנכ"לית יוניליוור: נכפיל את נתח השוק שלנו בארץ ל-46%
יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם
דאב מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-108 אלף דולר
כך עולה מבדיקת פרייסל עבור "גלובס" לקראת יום העצמאות הסל הישראלי הזול - ברמי לוי ובמגה בול בחלק מהמוצרים נמצאו פערים משמעותיים - למשל פער של 125% בין שמפו קרליין הישראלי לשמפו דאב המיובא
מדד המותגיםמדד המותגים 2022נשיםשיווק