זאת אחרי 26 שנה בקבוצת מחקרי השיווק והמדיה אותה ייסד ■ לאחר העברת מלוא המניות בקבוצה ל-TNS העולמית, שדמון יפרוש מהניהול השוטף אך ימשיך לייעץ לקבוצה בתחומים נבחרים
צרפתי, יו"ר משותף של קבוצת יורו ישראל, ברב-שיח על עתיד המדידה באינטרנט: "השאלה העיקרית היא האם צריכה להיות מדידה נפרדת בין האינטרנט לטלוויזיה, שכן אנחנו הולכים לעולם שבו הכלים הללו משתלבים"
אבינעם ברוג, מנכ"ל מרקט ווטש-גמיוז שזכתה במכרז המדידה באינטרנט: "כשתתחיל המדידה בישראל - סקר TIM כבר לא יהיה רלוונטי"