TNS

כתבות אחרונות

 

סטלה קריוף, מנכ"לית חברת המחקר קאנטר, פורשת

זאת בתום 5 שנים ■ קריוף, שתישאר בתפקידה עד ינואר 2018: "אני משאירה אחריי חברה יציבה, מגובשת עם אנשי מקצוע מהמעולים בתחום"

שירות גלובס 18.09.2017

זיכיון Millward Brown בישראל עובר ממכון שילוב ל-TNS

זאת במסגרת מהלך של קאנטר, זרוע המחקר של קבוצת WPP, לריכוז פעילויותיה בישראל בידי גוף אחד

שירות גלובס 13.07.2015

סקר של TNS: מה אנחנו עושים עם הסמארטפון שלנו?

אנחנו נרדמים עם הסמארטפון, רוצים להגביר את השימוש בו כאמצעי תשלום ומייחסים לסוללה שלו חשיבות גדולה מאשר למותג ■ סקר של TNS בקרב עשרות אלפי משתתפים בארץ ובעולם מנתח את מערכת היחסים שלנו עם הסלולרי

רועי גולדנברג 14.11.2012

סקר: הצרכן הישראלי מאמין להמלצות - ולא לפרסומות

מכון המחקר TNS: הצרכן הישראלי, בבואו לרכוש מוצרים חדשים, מסתמך על המלצות של הקרובים לו, מגלה ציניות כלפי פרסומות ומחפש בעיקר מוצרים שמספקים לו את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף וכאלה הנתפסים כבריאים

אפרת אהרוני 05.03.2012

"רוב המותגים עדיין לא מבינים לגמרי את המדיה החברתית"

כך טוענת רוזי הוקינס, בכירה ב-TNS ■ אילן רם, מנהל פיתוח ‏TNS‏ טלסקר: "לישראלים יש פתיחות לתקשר עם מותגים. הבעיה היא באופן ההתקשרות של המותגים בזירה הדיגיטלית"‏

‎‎נועה פרג‏ 07.02.2011

גוגל וארגון לשכות הפרסום באירופה השיקו ברומטר מסחר צרכני

הכלי החדש הוא כלי אינטרנטי חינמי, שמטרתו לספק תובנות צרכניות למפרסמים ב-27 מדינות, בהן ישראל, ובכ-36 קטגוריות מוצרים

נועה פרג 06.06.2010

סקר מנהלי הקרנות של מריל לינץ': זינוק ביחס המזומן בתיקים

המשקיעים לוקחים נשימה בספטמבר לאחר הראלי ■ 72% ממנהלי הקרנות מצפים להתחזקות הכלכלה בשנה הבאה אך ההתאוששות תהיה מתונה ולא אינפלציונית ■ רק 1% החזיק בתיקים מניות בגוש האירופי במשקל חסר

יעל גרונטמן 16.09.2009

דורי שדמון מסיים את תפקידו כיו"ר קבוצת TNS ישראל

זאת אחרי 26 שנה בקבוצת מחקרי השיווק והמדיה אותה ייסד ■ לאחר העברת מלוא המניות בקבוצה ל-TNS העולמית, שדמון יפרוש מהניהול השוטף אך ימשיך לייעץ לקבוצה בתחומים נבחרים

נועה פרג 06.07.2009

מחקר: הקיצוץ בהוצאות הפרסום פוגע במותגים בטווח הארוך

עפ"י המחקר, החברות ששמרו על רמת הוצאה אחידה ואף הגבירו את ההוצאה - איבדו נתח שוק מוגבל יחסית

אדוורטייזינג אייג' 04.06.2009

רפי צרפתי: "באינטרנט עוד לא כל-כך ברור איך מודדים רייטינג, בהשוואה לטלוויזיה"

צרפתי, יו"ר משותף של קבוצת יורו ישראל, ברב-שיח על עתיד המדידה באינטרנט: "השאלה העיקרית היא האם צריכה להיות מדידה נפרדת בין האינטרנט לטלוויזיה, שכן אנחנו הולכים לעולם שבו הכלים הללו משתלבים"

נועה פרג 15.03.2009

מנכ"ל TNS דורי שדמון: "סקר TIM עדיין חי ובועט, המדידה האחידה לא תחליף אותנו"

אבינעם ברוג, מנכ"ל מרקט ווטש-גמיוז שזכתה במכרז המדידה באינטרנט: "כשתתחיל המדידה בישראל - סקר TIM כבר לא יהיה רלוונטי"

‎‎נועה פרג‏ 09.03.2009

טלגאל הורידה את מחיר ההצעה וזכתה במכרז מדידת הרייטינג בטלוויזיה

הורידה את מחיר ההצעה הראשונית שנתנה בלמעלה מ-20% לכ-8.1 מיליון שקל בשנה ; ההסכם החדש בין טלגאל והוועדה למדרוג נחתם ל-5 שנים נוספות

‎‎יעל גאוני‏ 11.12.2008

ההכרעה על מכרז הרייטינג בטלוויזיה תתקבל בעוד שבוע

מאחר שרק חברה אחת ניגשה בסופו של דבר למכרז - ייתכן כי המכרז יבוטל, והוועדה למדרוג תפרסם מכרז חדש

יעל גאוני 05.11.2008

   1   

   נמצאו 13 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1