זאת בתום 5 שנים ■ קריוף, שתישאר בתפקידה עד ינואר 2018: "אני משאירה אחריי חברה יציבה, מגובשת עם אנשי מקצוע מהמעולים בתחום"
זאת במסגרת מהלך של קאנטר, זרוע המחקר של קבוצת WPP, לריכוז פעילויותיה בישראל בידי גוף אחד
אנחנו נרדמים עם הסמארטפון, רוצים להגביר את השימוש בו כאמצעי תשלום ומייחסים לסוללה שלו חשיבות גדולה מאשר למותג ■ סקר של TNS בקרב עשרות אלפי משתתפים בארץ ובעולם מנתח את מערכת היחסים שלנו עם הסלולרי
מכון המחקר TNS: הצרכן הישראלי, בבואו לרכוש מוצרים חדשים, מסתמך על המלצות של הקרובים לו, מגלה ציניות כלפי פרסומות ומחפש בעיקר מוצרים שמספקים לו את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף וכאלה הנתפסים כבריאים
כך טוענת רוזי הוקינס, בכירה ב-TNS ■ אילן רם, מנהל פיתוח TNS טלסקר: "לישראלים יש פתיחות לתקשר עם מותגים. הבעיה היא באופן ההתקשרות של המותגים בזירה הדיגיטלית"
הכלי החדש הוא כלי אינטרנטי חינמי, שמטרתו לספק תובנות צרכניות למפרסמים ב-27 מדינות, בהן ישראל, ובכ-36 קטגוריות מוצרים
המשקיעים לוקחים נשימה בספטמבר לאחר הראלי ■ 72% ממנהלי הקרנות מצפים להתחזקות הכלכלה בשנה הבאה אך ההתאוששות תהיה מתונה ולא אינפלציונית ■ רק 1% החזיק בתיקים מניות בגוש האירופי במשקל חסר
זאת אחרי 26 שנה בקבוצת מחקרי השיווק והמדיה אותה ייסד ■ לאחר העברת מלוא המניות בקבוצה ל-TNS העולמית, שדמון יפרוש מהניהול השוטף אך ימשיך לייעץ לקבוצה בתחומים נבחרים
עפ"י המחקר, החברות ששמרו על רמת הוצאה אחידה ואף הגבירו את ההוצאה - איבדו נתח שוק מוגבל יחסית
צרפתי, יו"ר משותף של קבוצת יורו ישראל, ברב-שיח על עתיד המדידה באינטרנט: "השאלה העיקרית היא האם צריכה להיות מדידה נפרדת בין האינטרנט לטלוויזיה, שכן אנחנו הולכים לעולם שבו הכלים הללו משתלבים"
אבינעם ברוג, מנכ"ל מרקט ווטש-גמיוז שזכתה במכרז המדידה באינטרנט: "כשתתחיל המדידה בישראל - סקר TIM כבר לא יהיה רלוונטי"
הורידה את מחיר ההצעה הראשונית שנתנה בלמעלה מ-20% לכ-8.1 מיליון שקל בשנה ההסכם החדש בין טלגאל והוועדה למדרוג נחתם ל-5 שנים נוספות
מאחר שרק חברה אחת ניגשה בסופו של דבר למכרז - ייתכן כי המכרז יבוטל, והוועדה למדרוג תפרסם מכרז חדש