תאבי חשיפה, רעבים לתשומת-לב וצמאים לאהבה. קבלו את אנשי דור ה-EX
רון קופמן פותח פה: "איציק זוהר סתום" ■ "אני מקבל ריקושטים מלשכת רה"מ ומכל מיני כולירות" ■ "הייתי שואל את נתניהו איך הוא לא אומר אפילו שלום לנועם ואביבה שליט"
כוכבת "האח הגדול" תוביל את קולקציית המכנסונים של רשת TAGWOMAN לאביב-קיץ 2011
פרידה הכט מ"האח הגדול": "לא הייתי ממליצה לאחרים להשתתף בתוכנית" ■"אם הייתי רוצה את המיליון, הייתי לוקחת אותו" ■ וגם: מדוע סטרה פרידה לעורך "האח הגדול", יורם זק?
הכניסה לבית "האח הגדול" שחררה את בטיטו מרגשי הנחיתות שרבצו עליה כל הדרך מבית-שאן למרכז המפה התקשורתית ■ עכשיו היא מכינה על זה סרט
אלמונים מרחו צואה בפתח המסעדה של כוכבת "האח הגדול" ברחוב בן יהודה בת"א ■ על חזית המסעדה נכתב: "תיזהרי מחילול התורה" ■ הכט הגישה תלונה במשטרה
לשם השוואה - פרק הבכורה בעונה הקודמת של "כוכב נולד" הביא לזכיינית ערוץ 2 קשת רייטינג של 28.2% ■ "האח הגדול - חוזרים הביתה" רשמה אמש רייטינג של 32.9%
כך עולה מנתונים לרבעון הראשון של 2011 שהגיעו ל"גלובס"■ הצפייה הדחויה מהווה אחוזים בודדים ■ ממוצע הרייטינג בפריים-טיים של קשת: 28.8% ■ התוכנית הכי נצפית: "האח הגדול"
סמנכ"ל השיווק של הרשת: "עם ישראל רכש כ-44 אלף קופונים לבורגראנץ' במשך יומיים, והגיע לפדות אותם אתמול בתוך שעתיים" ■ "8 שנים לא ראיתי התנפלות כזו - לא נשאר כלום"
משחקה של נבחרת ישראל מול לטביה הביא לערוץ 10 רייטינג של 12.8% בלבד, בזמן שגמר "האח הגדול" חגג עם יותר מ-40%; הרייטינג הממוצע מתחילת קמפיין יורו 2012: 15.7%
(עדכון) - 1.4 מיליון יהודים צפו אמש בגמר תוכנית הריאליטי של זכיינית ערוץ 2 קשת, בה זכה ג'קי מנחם במיליון שקל ■ מדובר בגמר הנצפה ביותר ב-3 העונות של התוכנית - 40.5% בממוצע
בשעות שלפני ההכרזה על הזוכה נרשמה ברשת עלייה של 50% במכירות לעומת השנה שעברה ■ פיצה האט: "טירוף הפיצה של גמר 'האח הגדול' מקביל לגמר הסופרבול בארה"ב"
ערוצי ברודקאסט שרוכשים זכויות ספורט הם בבחינת מהמרים כבדים עם פוטנציאל התרסקות גבוה ■ ערוץ 10 גילה שוב מה קורה למי שמהמר על הסוס הצולע של לוזון
מכבי תל-אביב בכדורסל תזכה לרייטינג גבוה בהרבה מזה של גמר ה"יורוקאפ" בערוץ 1
מחקר של יפעת בקרת פרסום מראה כי שווי הפעילות של בזק ב"האח הגדול" בפברואר עמדה על 1.4 מיליון שקל ■ במקום השני - טמבור, שהשתתפה במשימת צביעה בבית
הרשות השנייה אוסרת על שידור פרסומת בכיכוב מגיש התוכנית כדי לא ליצור טשטוש בין הזמן התוכניתי לפרסומות ■ קשת: "טעות שנבעה משינוי לוח השידורים עקב האירועים החדשותיים"
אנדמולהזמר במסכההמירוץ למיליוןלי-אור אברבךערוץ 14פרסום בטלוויזיהקשת 12ריאליטירייטינג רשת 13