הד אנד שולדרס

מותג שמפו נגד קשקשים של פרוקטר אנד גמבל

כתבות אחרונות

 
מדד המותגים: טואלטיקה וניקיון / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

הדירוג: אלה המותגים המובילים בענף הטואלטיקה ומוצרי הניקיון

גם בתחום הטואלטיקה נרשמו התייקרויות בשנה האחרונה, אבל בניגוד לשוק המזון והמשקאות, שבו העלאות המחירים הביאו לירידה ענפית - קטגוריות טיפוח הפרט והמוצרים לבית דווקא נהנו מצמיחה ריאלית

שני מוזס 21.09.2019

הד אנד שולדרס ינסה לכבוש את השוק הנשי

המותג, השייך לפרוקטר אנד גמבל, הוא השמפו בעל נתח השוק השני בגודלו אחרי המותג פינוק, אך כיום רק 30% מהמכירות שלו הן לנשים

שני מוזס 17.05.2017

בדיקת "גלובס": אריזת חטיפי פרינגלס הוקטנה - והמחיר לא

מבחוץ אריזת הפרינגלס זהה, וגם המחיר זהה. מה השתנה? התכולה ■ בדיקת "גלובס" מגלה כי גם בקבוקי שמפו הד אנד שולדרס קטנו ■ מי גורף את הרווחים?

מיכל רז-חיימוביץ' 09.10.2013
לפני כולם

P&G, נטו, שסטוביץ וטונה סטארקיסט מעלות מחירים

פרוקטר אנד גמבל הודיעה על עליות מחיר של 4%-6% בשמפו פנטן והד אנד שולדרס ■ טונה סטארקיסט העלתה את מחיר הטונה ב-5%-15% ■ קבוצת נטו העלתה את מחירי שימורי טונה ויליגר ב-10% ■ שסטוביץ ייקרה את המותג פלמוליב

אילנית חיות 23.04.2012

השיער ששווה מיליון דולר בשנה

שיערות ראשו של שחקן הפוטבול טרוי פולאמלו, שמשמש כאחד מהפרזנטורים המרכזיים של "הד אנד שולדרס", יבוטחו תמורת הסכום הנ"ל

מערכת גלובס ספורט 05.09.2010

אלי אוחנה חוזר לשמש כפרזנטור של הד אנד שולדרס עבור כ-100 אלף שקל

שחקן העבר, שלפני 14 שנה שימש כפרזנטור של מותג השמפו באחד מהקמפיינים הפרסומיים היותר זכורים, יוביל קמפיין חדש להד אנד שולדרס שיתמקד בעיתונות הכתובה ובאינטרנט

מערכת גלובס ספורט 14.10.2009

קריאייטיב כחול-לבן: 5 קמפיינים ישראליים למותגים בינלאומיים זכו להצלחה עולמית

באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2009