גם בתחום הטואלטיקה נרשמו התייקרויות בשנה האחרונה, אבל בניגוד לשוק המזון והמשקאות, שבו העלאות המחירים הביאו לירידה ענפית - קטגוריות טיפוח הפרט והמוצרים לבית דווקא נהנו מצמיחה ריאלית
המותג, השייך לפרוקטר אנד גמבל, הוא השמפו בעל נתח השוק השני בגודלו אחרי המותג פינוק, אך כיום רק 30% מהמכירות שלו הן לנשים
מבחוץ אריזת הפרינגלס זהה, וגם המחיר זהה. מה השתנה? התכולה ■ בדיקת "גלובס" מגלה כי גם בקבוקי שמפו הד אנד שולדרס קטנו ■ מי גורף את הרווחים?
פרוקטר אנד גמבל הודיעה על עליות מחיר של 4%-6% בשמפו פנטן והד אנד שולדרס ■ טונה סטארקיסט העלתה את מחיר הטונה ב-5%-15% ■ קבוצת נטו העלתה את מחירי שימורי טונה ויליגר ב-10% ■ שסטוביץ ייקרה את המותג פלמוליב
שיערות ראשו של שחקן הפוטבול טרוי פולאמלו, שמשמש כאחד מהפרזנטורים המרכזיים של "הד אנד שולדרס", יבוטחו תמורת הסכום הנ"ל
שחקן העבר, שלפני 14 שנה שימש כפרזנטור של מותג השמפו באחד מהקמפיינים הפרסומיים היותר זכורים, יוביל קמפיין חדש להד אנד שולדרס שיתמקד בעיתונות הכתובה ובאינטרנט
באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
ד"ר פישרטואלטיקהמדד המותגים 2019סנו