החברה דיווחה על עלייה של כ-4% בשורת ההכנסות ברבעון הראשון של 2013 ■ אך הרווח הנקי ירד מ-60 מיליון שקל ל-17 מיליון ■ נרשם גידול במספר המנויים בכל שירותי החברה
התעריפים ירדו, הסמארטפונים הוזלו, האותיות הקטנות נעלמו, והשיחות הבינל' התווספו ■ "גלובס" בודק כיצד שחררה מהפכת הסלולר את הצרכן, וכמה אנחנו משלמים היום ■ שנה אחרי, רק באורנג' משלמים יותר מ-100 שקל בחודש
המבצע כולל קו סלולרי ללא הגבלה עם שיחות בינלאומיות למגוון יעדים, ספק אינטרנט של הוט נט (כולל 100 מגה) ומכשיר סמארטפון של סמסונג ■ אחרי 6 חודשים המחיר יעמוד על החל מ-119 שקל לחודש
נתוני הניודים לחודש אפריל: גולן טלקום במקום השני במספר המצטרפים, ואחריה YouPhone ■ מבין חברות הסלולר הוותיקות, פלאפון הכי ננטשת
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט מובייל מובילה השבוע את הפרסומות הזכורות
התחרות בשוק הסלולר, כפי שראינו בסוף השבוע שעבר, אינה עוצרת לרגע, ונדמה כי המשאלות של חלק מהשחקנים שהתחרות תתמתן אינה נראית באופק
חברת הסלולר YouPhone מציעה הפעם "0 שקלים למסלול ללא הגבלה", המיועד למצטרפים חדשים ומתניידים עד ה-5 במאי
זאת בעקבות המהלכים האחרונים בשוק ובעיקר המהלך של 012 מובייל ושל גולן טלקום, שהמשיכו במבצעים אגרסיביים אחרי שנראה שהתחרות בסלולר נרגעה
עוזבת את איירופרט סיטי ■ את הבניין באיירפורט סיטי מתכוונת החברה להשכיר בשכירות משנה לגופים עימם היא מנהלת מו"מ בימים אלה
בסוף 2012 עמד שיעור מנויי צה"ל על 5.3% בלבד תחום הסלולר הניב להוט אשתקד הכנסות של 845 מיליון שקל, ויצר הפסד נקי של 183 מיליון שקל
גולן טלקום שוב מובילה בגיוס לקוחות ■ מבצע אגרסיבי של יופון הצליח לצרף 7,190 לקוחות ■ סלקום רשמה את הנטישה הגבוהה ביותר - 9,300 לקוחות
מדווחת על כ-896 אלף מנויי טלוויזיה בסוף 2012, גידול של כ-5,000 מנויים לעומת סוף 2011; ועל כ-771 אלף מנויי אינטרנט, גידול של כ-3,000 מנויים
אין לדעת איך זה ייגמר, אך הידרדרות ההכנסה מלקוח תיעצר
בדיקת "כמהזה" עבור "גלובס" מגלה שללא מבצעים המחיר גבוה משמעותית: כל החברות החדשות מציעות לחבילות ללא הגבלה מחיר מחירון של 80-100 שקל בחודש, ובחברות הותיקות המחיר אף גבוה יותר ■ צפו בטבלה המלאה
מנתוני הגיוס בשוק הסלולר לחודש פברואר 2013 עולה כי גולן טלקום רשמה את הגיוס נטו הגבוה ביותר בשוק - 9,880 מתניידים ■ פרטנר איבדה רק 2,883 מנויים בזכות 012 מובייל, פלאפון - 11,260 מנויים, וסלקום - 10,865 מנויים
אופס, טעות: מוקד הוט מובייל מוצף בפניות, וזמן ההמתנה ארוך מהרגיל בגלל התקלה ■ המוקדנים מודים כי ההודעה נשלחה בטעות ללקוחות שאין להם חובות
דוחות כספייםהוטחברות סלולרטל גרנות גולדשטייןמשרד התקשורתסלולרסלקוםפוקספלאפוןפרטנר