גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • נתוני הפניקס גמא מצביעים על כך שהקמפיין התקשורתי הועיל גם למכירות המותגים המתחרים
גלובס מציג מדד חדש הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • נתוני הפניקס גמא מצביעים על עלייה בהזמנת חופשות גם בזכות שובן של חברות תעופה זרות לישראל
גלובס מציג מדד חדש הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי העלייה בהיקף המכירות נובעת גם מההתייקרויות במשק
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי מאמצע השבוע חלה ירידה של כ־15% במחזורי הקניות כמעט בכל הענפים
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי ענף התיירות ממשיך להתחזק, וענף האופנה חוזר לרשום ביצועים גבוהים
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי נרשמת עלייה גם בהוצאה על חופשות בארץ, עם מעבר המפונים לפתרונות דיור
גלובס מציג מדד חדש הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי הענפים שבלטו לעומת 2023 הם המחשבים, אופטיקה ומוצרי חשמל
גלובס מציג מדד חדש הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בחנויות הפיזיות ובאונליין • נתוני הפניקס גמא מראים ירידה של 73% בתיירות ושל 16% במסעדות
גלובס מציג מדד חדש הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בחנויות הפיזיות ובאונליין • נתוני הפניקס גמא מצביעים על עלייה במספר הישראלים הטסים לחו"ל
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בחנות הפיזיות ובאונליין • מנתוני הפניקס גמא עולה כי גם בהשוואה לחנוכה 2022 נרשמה עלייה במכירות
אופנהבתי קפהטיסותישראל במלחמהכרטיסי אשראימוצרי חשמלמסעדותקניותרשתות אופנהתיירות