ווב 2.0

הדור השני של שירותים באינטרנט הכולל פלטפורמה טכנולוגית ליצירה ושיתוף תוכן על ידי הגולשים.

כתבות אחרונות

 

"קרנות ההון סיכון דחפו חברות לווב 2.0 גם כשזה לא התאים"

דן יכין, מנהל מחקר ב-IDC, טוען שלישראל אין כלל יתרון בתחום האינטרנט ■ "לפני שלוש-ארבע שנים קמו עשרות חברות לשוק זה, אבל אף אחת מהן לא השאירה חותם"

נועה פרג 13.12.2010

אני לא בפייסבוק - ועדיין קיים

איפה כתוב שצריך להפוך כל פעילות למותאמת ווב 2.0? חברים, רשת חברתית זה לא הכול

אורי שמואלי 20.07.2010

דור הפייסבוק

איש מאיתנו לא נולד לתוך פייסבוק, ולכן אנחנו לא מבינים את המהפכה שהוא יחולל

רותם דנון 14.02.2010

טייגר וודס - הנמר ששאג

כוכב הגולף היה דמות לחיקוי, פילנתרופ נדיב ואיש משפחה נאמן. האמנם?

יזהר שי 08.12.2009

האיש שהמציא את זריקת הכבשים בפייסבוק: "אני השמעון פרס של עמק הסיליקון"

אחרי שהקים את PayPal, מקס לבצ'ין סופר את הכסף - ומוערך ביותר מ-100 מיליון דולר ■ "תחום החיפוש, שממנו גוגל מרוויחה, מהווה רק כ-6% ממה שאנשים עושים ברשת. זה משאיר עוד 94% שאפשר להרוויח מהם"

דרור פויר 25.10.2009

למצוא בלי לחפש: טכנולוגיה שעוזרת להתמצא בעידן הווב 2.0

הטכנולוגיה של הסטארט-אפ SimilarWeb מאפשרת לגולש להגיע למיליוני אתרים נידחים, ומספקת המלצות על אתרים טובים - "על בסיס תוכן ואופי האתר שבו נמצא הגולש באותו רגע"

נועה פרג 04.09.2009

"חסם הכניסה למיזם אינטרנט הוא הנמוך ביותר אי-פעם"

הוזלת אמצעי הפיתוח באינטרנט מקלה על הקמת סטארט-אפים חדשים ■ אהוד לוי, ורטקס: "חברות שרוצות להיות מהמובילות בשוק, כמו פייסבוק, חייבות לגייס מהקרנות"

נועה פרג 11.08.2009

קלטורה זו ההתחלה: היריבה של טוויטר באה לדוג סטארט-אפים בישראל

אתר דירוג החדשות Digg נדחק הצידה כשנכנסו למשחק טוויטר ופייסבוק ■ בראיון בלעדי ל"גלובס", מאט את ואן-הורן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של האתר, מנסה לשדר שאינו מודאג: "אנחנו מתמקדים במוצר שלנו ולא במוצרים שלהם"

נועה פרג 05.08.2009

חרדת המנהלים מהאינטרנט

ארבעה חששות לא מוצדקים של מנהלים שפוחדים להצעיד את הארגון לעידן ווב 2.0

אדם שוב 11.05.2009

איפה הכסף? להיטי הווב 2.0 - פייסבוק, טוויטר ויו-טיוב - עדיין לא מצאו את המודל שיכניס להם כסף גדול

עשרות מיליוני גולשים, באזז מטורף ויזמים שמקבלים הצעות לרכישה כמעט בכל בוקר ; האם מדובר רק בעניין של זמן - או שבעולם האינטרנט החינמי אי-אפשר להרוויח?

נועה פרג 11.05.2009

לקחו לפייסבוק את הבאזז

כל הכבוד על העמידה כנגד טייקוני הרשת, אך איך מתכוונים בעלי טוויטר לעשות כסף?

נועה פרג 08.05.2009

כנס ה-DLD של תעשיית האינטרנט: אנשי הכלכלה הישנה נותנים עצות לאנשי הווב 2.0

בפאנל הפותח היום בכנס ה-DLD: כולם רוצים להיות YouTube, עם 50 שעות סרטונים חדשים בדקה ; בין מארגני הכנס גם יוסי ורדי, יזם ואייקון של עולם האינטרנט

בתיה פלדמן, מינכן 26.01.2009

מארק צוקרברג: ההצלחה הגדולה של פייסבוק הגיעה בזכות האיטיות

מנכ"ל ומייסד הרשת החברתית הסביר בפאנל בכנס הווב 2.0 בסן-פרנסיסיקו כי האתגר העיקרי שלהם היה לגרום לאנשים להרגיש נוח עם פרסום פרטיהם האישיים ברשת

שירות גלובס 11.11.2008

המשבר הגיע גם לאינטרנט: צניחה של 47% בהשקעות בחברות הווב 2.0 ברבעון השלישי

כמות ההשקעות שהתבצעו ברבעון עמדה על 23 השקעות, בהיקף של 220 מיליון דולר ; על-פי הבלוג הטכנולוגי VentureBeat, מספר העסקאות צנח מ-251 ל-194 בלבד ברבעון השלישי של השנה

נועה פרג 09.11.2008

אחרי החגים: פיטורים בסטארט-אפים הווב 2.0 ובחברות האינטרנט

בכירים בענף משוכנעים כי המשקיעים כבר לא נוהרים אחרי חברות האינטרנט, ושיהיה קל יותר לאלה שמפתחות מוצרים מוחשיים ; כמו בהרבה תחומים, גם כאן "אחרי החגים" יתפזר חלק מהערפל

נועה פרג 16.10.2008

הבלוגוספירה משגשגת: 133 מיליון בלוגים ברשת, 900 אלף בלוגים מועלים בכל יום

סקר שפירסם השבוע אתר Technorati, מנוע החיפוש לבלוגים, מוכיח כי תופעת הבלוגים צוברת תאוצה ומעמד כמקור מידע אמין

נועה פרג 23.09.2008

   12   

   נמצאו 17 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2