המיזם של המועצה להסדר הימורים בספורט, בהיקף של כ-4 מיליון שקל בשנה, יפיץ מסרים מערכתיים ופרסומיים ברשת פנימית של טלוויזיות בתחנות בין המשתתפות: ONE, ערוץ הספורט, טלספורט, צ'רלטון, סיסקו ונוספות
נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר
יהושע TBWA יטפל במותג ווינר בהיקף 18 מיליון שקל, ואילו גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל במותג טוטו בהיקף 12 מיליון שקל
ההכנסות ב-2008 הסתכמו ב-1.556 מיליארד שקלים, ירידה של 1.4% לעומת 2007 הווינר אחראי ל-81% מההכנסות הירידה הצפויה ב-2009: בשל העלייה בהימורים הלא חוקיים, המיתון והיעדר אירועי ספורט גדולים כגון יורו או מונדיאל
המשרדים שעלו לגמר במכרז הם זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב משרדים אלה יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאטיבית על המותג ווינר בלבד
לגמר המכרז עלו המשרדים: מקאן-אריקסון, פוגל-אוגילבי, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA, זרמון-גולדמן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
מקאן-אריקסון, שלמור-אבנון-עמיחי, זרמון-גולדמן, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב ופוגל-אוגילבי עלו שלב במכרז על תקציב המותגים טוטו ו-ווינר באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן, גלר-נסיס ו-JWT לא עלו לשלב הבא
הימורים בספורטהמועצה להסדר ההימורים בספורטטוטומשרד התרבות והספורטרישום פלילי