17% מהחשיפה התקשורתית של התחרות היתה חיובית מובהקת, 26% היתה שלילית מובהקת, והשאר ניטרלית ■ יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור היה סביב נושא השיפוט בתחרות והפקטור שניתן לעבודות
יפעת מחקרי מדיה: שווי החשיפה התקשורתית של ביקור האפיפיור נאמד ב-3.3 מיליון שקל במשך 6 ימים בלבד ■ על אף הרעש התקשורתי סביב הביקור, רק 33% מהחשיפה התקשורתית היתה חיובית
כך עולה מדירוג שערכה ''יפעת מחקרי מדיה'' לחשיפה התקשורתית של תוכניות הטלוויזיה המוזכרות ביותר ובעלות השווי הכספי הגבוה ביותר של חודש אפריל ■ במקום השני דורגה "כוכב נולד" ובמקום השלישי "הישרדות"
יפעת מחקרי מדיה: שר האוצר יובל שטייניץ במקום השני הליכוד מוביל בהיקף החשיפה מול המפלגות האחרות את הרשימה בכללותה סוגר השר במשרד ראש הממשלה, משולם נהרי, שכלל לא התראיין לתקשורת
יפעת מחקרי מדיה: את טבלת התוכניות המובילות בחשיפה במארס מובילות תוכניות הריאליטי - "האח הגדול", "הישרדות" ו"המרוץ למיליון" בטבלה מופיעות גם שתי תוכניות שכלל אינן משודרות כעת - "כוכב נולד" ו"הכל דבש"
יפעת מחקרי מדיה: שווי הסיקור התקשורתי שקיבל ברק עומד על 5.13 מיליון שקל, מתוכם סיקור חיובי למהלך ההצטרפות לנתניהו בשווי של כ-2 מיליון שקל
ממחקר של "יפעת מחקרי מדיה" עולה החשיפה של המשטרה היתה גבוהה פי 3.5 מזו של מד"א ומכבי האש
כך עולה מניתוח של יפעת מחקרי מדיה לקראת הבחירות לבני מגיעה אל קו הסיום עם חשיפה תקשורתית משופרת ברק שואב את כוחו מהסיטואציה הביטחונית עלייה חדה בסיקור של ליברמן בתקופה האחרונה
יפעת מחקרי מדיה: ברק מוביל בסיקור בהקשר לתחום הביטחון, נתניהו מתבסס בתחום הכלכלי, ולבני היא הבולטת ביותר בהתבטאויות בתחום תהליך השלום
מבין המפלגות - הליכוד מוביל בחשיפה התקשורתית, כשבמקום השני מפלגת העבודה וקדימה במקום השלישי
כך עולה מדירוג יפעת מחקרי מדיה בדירוג החברות הגיעה מיקרוסופט למקום השני, ויצחק תשובה ושרי אריסון סוגרים את השלישייה המובילה של אנשי העסקים המתוקשרים בשנה החולפת
McAfeeאנטי וירוסביטקויןזהות בדויה