חשיפה תקשורתית

כתבות אחרונות

 

שווי החשיפה התקשורתית של טקס קקטוס הזהב: 300 אלף שקל

17% מהחשיפה התקשורתית של התחרות היתה חיובית מובהקת, 26% היתה שלילית מובהקת, והשאר ניטרלית ■ יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור היה סביב נושא השיפוט בתחרות והפקטור שניתן לעבודות

יניב פוהורילס 26.05.2009

ביקור האפיפיור: 24% מהחשיפה בתקשורת היתה שלילית

יפעת מחקרי מדיה: שווי החשיפה התקשורתית של ביקור האפיפיור נאמד ב-3.3 מיליון שקל במשך 6 ימים בלבד ■ על אף הרעש התקשורתי סביב הביקור, רק 33% מהחשיפה התקשורתית היתה חיובית

‎‎יעל גאוני‏ 19.05.2009

הבאזז שווה כסף: שווי החשיפה התקשורתית של "האח הגדול VIP" - כ-1.2 מיליון שקל

כך עולה מדירוג שערכה ''יפעת מחקרי מדיה'' לחשיפה התקשורתית של תוכניות הטלוויזיה המוזכרות ביותר ובעלות השווי הכספי הגבוה ביותר של חודש אפריל ■ במקום השני דורגה "כוכב נולד" ובמקום השלישי "הישרדות"

‎‎יעל גאוני‏ 12.05.2009

לנתניהו לקח חודש ימים להוביל את החשיפה התקשורתית בקרב חברי הממשלה החדשה

יפעת מחקרי מדיה: שר האוצר יובל שטייניץ במקום השני ; הליכוד מוביל בהיקף החשיפה מול המפלגות האחרות ; את הרשימה בכללותה סוגר השר במשרד ראש הממשלה, משולם נהרי, שכלל לא התראיין לתקשורת

יעל גאוני 05.05.2009

רייטינג שווה כסף: שווי החשיפה בעיתונות של "האח הגדול VIP" - כ-1.7 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: את טבלת התוכניות המובילות בחשיפה במארס מובילות תוכניות הריאליטי - "האח הגדול", "הישרדות" ו"המרוץ למיליון" ; בטבלה מופיעות גם שתי תוכניות שכלל אינן משודרות כעת - "כוכב נולד" ו"הכל דבש"

יניב פוהורילס 12.04.2009

אהוד ברק ניצח גם בתקשורת: הופיע במהלך השבוע האחרון ב-210 כתבות בעיתונות

יפעת מחקרי מדיה: שווי הסיקור התקשורתי שקיבל ברק עומד על 5.13 מיליון שקל, מתוכם סיקור חיובי למהלך ההצטרפות לנתניהו בשווי של כ-2 מיליון שקל

יעל גאוני 25.03.2009

שווי החשיפה התקשורתית של משטרת ישראל בתקופת "עופרת יצוקה": 12.2 מיליון שקל

ממחקר של "יפעת מחקרי מדיה" עולה החשיפה של המשטרה היתה גבוהה פי 3.5 מזו של מד"א ומכבי האש

‎‎יעל גאוני‏ 15.03.2009

גם בסקרים וגם בתקשורת: החשיפה החיובית של נתניהו - במגמת ירידה

כך עולה מניתוח של יפעת מחקרי מדיה לקראת הבחירות ; לבני מגיעה אל קו הסיום עם חשיפה תקשורתית משופרת ; ברק שואב את כוחו מהסיטואציה הביטחונית ; עלייה חדה בסיקור של ליברמן בתקופה האחרונה

יעל גאוני 09.02.2009

שבוע לפני הבחירות: אהוד ברק מוביל בחשיפה התקשורתית

יפעת מחקרי מדיה: ברק מוביל בסיקור בהקשר לתחום הביטחון, נתניהו מתבסס בתחום הכלכלי, ולבני היא הבולטת ביותר בהתבטאויות בתחום תהליך השלום

יעל גאוני 04.02.2009

יפעת מחקרי מדיה: ברק קיבל את מספר הכותרות הגבוה ביותר בזמן הלחימה בעזה

מבין המפלגות - הליכוד מוביל בחשיפה התקשורתית, כשבמקום השני מפלגת העבודה וקדימה במקום השלישי

יעל גאוני 21.01.2009

גוגל ונוחי דנקנר מובילים את דירוג החשיפה העסקית החיובית בתקשורת ב-2008

כך עולה מדירוג יפעת מחקרי מדיה ; בדירוג החברות הגיעה מיקרוסופט למקום השני, ויצחק תשובה ושרי אריסון סוגרים את השלישייה המובילה של אנשי העסקים המתוקשרים בשנה החולפת

יעל גאוני 14.01.2009

   123   

   נמצאו 43 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3