הקמפיין של אורנג', עם מסר פרסומי שיוצא נגד שימוש בסלולר ברגעים מסוימים, מצטרף לגל עולמי של קמפיינים למותגים שיוצאים לכאורה נגד הצריכה של עצמם ■ האם מדובר בתגובה אמיתית או בניצול ציני של העדפות הצרכן החדש?
לבוא ממקום של כוח וניסיון; לא להמעיט בערך התבונה והבשלות; להדגיש את היכולות ובעיקר לא להתנצל ■ לגילאי 45 פלוס יש המון מה לתת בשוק העבודה, הם רק צריכים לדעת איך למכור את זה
ממקאן נמסר כי קיש יוצא לחל"ת לצורך עבודה במקאן ניו-יורק ■ גם הדר גור-אריה, סמנכ"ל במקאן דיגיטל, עוזבת ותמונה למנכ"ל רגב-קויצקי ■ השניים מצטרפים לרשימה ארוכה של בכירים בקבוצה שפרשו בשנה האחרונה
כעת גם אתם, גולשי "גלובס", מוזמנים להיכנס באתר טוויטר ל-globesnews ולעקוב אחרי כל ההתרחשויות 24 שעות ביממה
אורי לברוןאייל לינורחיפוש עבודהיורם לוי