סמנכ"ל האסטרטגיה במקאן-אריקסון, יוני קיש: "טוויטר עבר שינוי דרמטי בחודש האחרון"

כעת גם אתם, גולשי "גלובס", מוזמנים להיכנס באתר טוויטר ל-globesnews ולעקוב אחרי כל ההתרחשויות 24 שעות ביממה

"טוויטר עבר שינוי דרמטי בחודש האחרון" - כך אומר בראיון ל"גלובס TV" סמנכ"ל האסטרטגיה במשרד הפרסום מקאן-אריקסון, יוני קיש.

"קהל היעד מראה כי מדובר לא רק בני-נוער אלא בשכבה סוציואקונומית גבוהה יותר", מוסיף קיש. בנוסף, קיש מונה חברות שעברו שינויים באחרונה ומודלים שיווקיים שניתן לבצע בטוויטר.

כעת גם אתם, גולשי "גלובס", מוזמנים להיכנס לאתר טוויטר ל-globesnews ולעקוב אחרי כל ההתרחשויות 24 שעות ביממה.

עקבו אחר globesnews@ ותהיו הראשונים לדעת.

ולכל מי שלא מכיר את טוויטר - להלן סרטון המסביר במה מדובר.