יניב ויצמן

יניב ויצמן - מנכ"ל teenk טינק / צילום: איל יצהר

מנכ"ל teenk -  פתרונות שיווק לצעירים

כתבות אחרונות

 
יניב ויצמן, מייסד ומנכ''ל טינק / צילום: אופיר צדוק

מייסד סוכנות הפרסום לצעירים: "2024 תהיה שנת השיווק בוואטסאפ"

בזמן שרבים הופתעו מההתגייסות המהירה של דור הטיקטוק למלחמה - ליניב ויצמן, מייסד ומנכ"ל טינק, היה ברור שמי שבאמת מנותק אלה המבוגרים • בראיון לגלובס הוא מסביר מה גרם לפערי הגישות, איך התחזק מעמד המשפחה בעידן הפייק ניוז, מה הדרך הטובה ביותר לפנות היום לצרכנים צעירים, ואיך הארנקים הדיגיטליים ישנו מהיסוד את מערכת היחסים הכלכלית בין הורים לילדים

גלית חתן 28.02.2024
נערה מצטלמת כשהיא עושה ליפסינק ווידאו באפליקציית טיקטוק / צילום: Jessica Hill, Associated Press
טיקטוק | ניתוח

מפחידה את ההורים ומקפיצה לפייסבוק את הפיוז: כל מה שצריך לדעת על הלהיט האחרון של הרשתות החברתיות

מספר המשתמשים ברשת החברתית טיקטוק צומח בקצב מהיר, אך נראה שכולם נגדה: ההורים חוששים מהתכנים, המפרסמים מפחדים מזכויות יוצרים, בארה"ב נרתעים מהסינים, ופייסבוק יצאה להתקפה • כל האתגרים עמם מתמודדת הרשת החברתית הכי לוהטת כיום

יסמין יבלונקו 14.02.2020
סלפי / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

אלוהי הסטורי ודת הפוטוהיזם: איך בונים אמון עם דור ה-Z

איך הפך הסטורי לתנ"ך של בני הנוער, ואיך מאמינים אלפים מהם בכוח של תמונה אחת?

יניב ויצמן־בנישו 21.09.2019
כלכלת ילדים / צילום:שאטרסטוק

הילדים הפכו לגורם המשמעותי בניהול התקציב המשפחתי

המפרסמים רודפים אחריהם • מפיקי הטלוויזיה מכוונים אליהם • רשתות השיווק בונות עליהם • וההורים לא עושים שום צעד בלי לשאול אותם • ניתוח G: כשהקטנים בבית מקבלים את ההחלטות הכי גדולות

צאלה קוטלר הדרי 01.09.2018
יוסי לובטון, ענת ביין, יניב וייצמן, מיכל אנסקי, אריאלה שיפנבאור וייס / תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

אנסקי: "לא לגיטימי שהצטלמתי בביקיני, אבל נוצר דיאלוג"

מיכל אנסקי אמרה את הדברים בפאנל "על מי אנחנו סומכים יותר: על סלב בשר ודם או על הדוגמנית הווירטואלית ליל מיקלה" בוועידת MAD של "גלובס" • יניב ויצמן, בעלים ומנכ"ל של חברת השיווק הדיגיטלי לצעירים Teenk: "יש כאלה שצופים במונדיאל, ויש כאלה שצופים בגיימינג. ילד בכיתה ז' אומר שסטטיק ובן אל ירדו כבר לפני שנה"

אורי ברקוביץ' 10.07.2018
יניב ויצמן / צילום: רן יחזקאל

סוכנות הפרסום והתוכן לבני נוער Teenk נכנסת לתחום המיתוג

המנכ"ל יניב ויצמן: "אנחנו מבינים היום שכדי לתת מענה הוליסטי בפנייה השיווקית לבני נוער, אנחנו צריכים להיות מעורבים גם במה שקורה על המדף וברצפת המכירה ולהיות חלק גם בפיתוח המוצר והאריזה"

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2018
לוגו מרושתים

רשת פונה לצעירים: תשלב באתר 40 כוכבי רשת בשיתוף teenk

במסגרת שיתוף פעולה יוקם באתר זכיינית ערוץ 2 מתחם בשם "המרושתים" בו ייקחו חלק "יוטיוברים" בולטים כמו גיא TV, ליאור בוכנר ואלין כהן ■ החיבור ליוצרים הצעירים ישמש גם כדי לקדם את התוכניות הבולטות של רשת

יונתן כיתאין 02.07.2017
יניב ויצמן, חאדר אבו–סייף / צילומים: teenk

teenk מקימה קהילה של מובילי דעה ויוטיוברים במגזר הערבי

סוכנות הפרסום והתוכן לנוער ולצעירים מקימה מחלקה בראשות חאדר אבו-סייף ■ 30% מכלל בני-הנוער הישראלים הם ערבים

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2016
חיילים במדים/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

84% מהחיילים בסדיר: המותגים כלל לא פונים אלינו

עפ"י סקר שנערך בקרב 1,000 חיילים, 99% מהם משתמשים בפייסבוק, ההוצאה העיקרית שלהם היא על אוכל, ו-60% מהם מצליחים לחסוך ■ ואולם לדברי יניב ויצמן, מנכ"ל פרסום teenk, המפרסמים מפספסים אותם

מיכל רז-חיימוביץ' 29.05.2016
סלולר ילדים נוער / צלם: טינקסטוק

כך מכתיבים בני הנוער את הקניות במשפחה

שני סקרים מציגים את התחזקות כוח הקנייה הצעיר בארץ: יותר ממחצית מבני הנוער עובדים, מקבלים מאות שקלים כדמי כיס, 70% מהם מבצעים רכישות באינטרנט, ורובם מעורבים במערך הקניות המשפחתי

רועי גולדנברג 10.12.2015

משרד הפרסום teenk השיק ערוץ לצעירים בסנאפצ'ט

השיק פעילות בסנאפצ'ט תחת השם "SNAP.IL", כשהרעיון הוא ערוץ סנאפצ'ט שישדר בשידור חי מאירועים מרכזיים ומשמעותיים לנוער

רועי גולדנברג 20.10.2015
יניב ויצמן - מנכ"ל teenk טינק / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"סדר היום של בני-הנוער הוא קודם כל בוואטסאפ"

מנכ"ל teenk, יניב ויצמן, בוועידת MAD: "בשקא-בשקט התחלף לנו הדור: מדור האינטרנט עברנו לדור ה-Z שנולד עם סמארטפון ביד, שיש לו קשב של 8 שניות"

רועי גולדנברג 16.07.2014

   1   

   נמצאו 12 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1