כרטיסי אשראי לישראל בע"מ (כאל)

כתבות אחרונות

 

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני: ויזה כאל עם השקעה של כ-1.8 מיליון שקל ■ ובמקום השלישי: מגה בול עם כ-1.5 מיליון שקל

נתי יעקובי 10.01.2010

הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת: ויזה כאל

הפרסומת, תחת הכותרת "מבצע אחד ועוד אחד", הינה גירסה הומוריסטית לשיר "עם אחד עם שיר אחד" ■ Twisted Fly: מרבית הגולשים הביעו דעה שלילית אודות הקמפיין, והשיחה אודותיו בלטה בעיקר בטוויטר

יניב פוהורילס 10.01.2010

כאל מפסיקה לסלוק פורנו באינטרנט; תספוג 5% פגיעה ברווחיות

הכנסות כאל מעסקי הפורנו הן 15% מהכנסותיה מפעילות בינלאומית, אך שיעור הרווח מסליקת הפורנו גבוה מהרווח מפעילויות אחרות ■ כאל: ההחלטה לצאת מסליקת הפורנו נפלה בדירקטוריון לפני חצי שנה

עירן פאר 07.01.2010

כאל תחזיר כמיליון שקל ללקוחותיה בגין ריבית על ה"אקטיב"

הפיקוח על הבנקים הורה לכאל לאפשר ללקוחותיה לקבוע סכום קבוע לפירעון; לגלות ללקוח באופן מפורש את שיעור הריבית על האשראי המתגלגל; להחזיר בתוך 6 חודשים רטרואקטיבית את הריבית שגבתה מאז 2005 ל-7,000 לקוחות

יוסי ניסן 22.12.2009

בדיקת "גלובס": מה לעשות כשמישהו חוגג על חשבון כרטיס האשראי שלכם?

פתאום קם אדם בבוקר ומרגיש שהוא לא היחיד שהשתמש בכרטיס האשראי שלו; החוק לא ממהר להגן עליו - במיוחד אם הוא גילה את הגניבה באיחור ■ "גלובס" בודק מה צריך לעשות כשזה קורה ואיך ניתן להימנע מכך

אפרת אהרוני 09.12.2009

כאל מתכוונת לסגור את כאל נכסים ולהעביר הפעילות לחברה

לפני כמה שבועות קנסה ויזה העולמית את כאל ב-9 מיליון אירו על חריגה מכללי הציות בתחום הסחר האלקטרוני וריבוי ביטולי עסקאות בתחום תוספי המזון - את הסליקה הבעייתית ביצעה כאל נכסים

עירן פאר 03.12.2009

ההתאוששות מהמיתון ממשיכה: עלייה בשימוש בכרטיסי אשראי

ברבעון השלישי עמד היקף העסקאות על 45 מיליארד שקל - עלייה של 3.6% ■ ברבעון השני עמד היקף העסקאות על 40.7 מיליארד שקל, עלייה של 2.3% בהשוואה לרבעון השני של 2008

עירן פאר 30.11.2009

את זה ברונפמן לא יכול להרשות לעצמו

כל בעיה של סליקה בלתי תקינה, עלולה בעיה חמורה של הלבנת הון

משה ליכטמן 16.11.2009

מנכ"ל כאל צ'צ'יק: זרקנו מהמערכת את בתי העסק שגרמו לבעיה

(עדכון) - ויזה העולמית קנסה את חברת כרטיסי האשראי כאל ב-9 מיליון אירו על חריגה מכללי הציות בתחום המסחר האלקטרוני ■ בועז צ'צ'יק: "זה אירוע חריג וחמור שחבל שקרה, אבל דברים כאלה קורים"

עירן פאר ומשה ליכטמן 15.11.2009

ברונפמן לא יכול להרשות לעצמו

העבר השחור של דיסקונט בפרשות הלבנת ההון בניו יורק, הן שהביאו להדחה

משה ליכטמן 15.11.2009

האם הדחת זוהר קשורה להתנהלות כאל בסליקה?

(עדכון) - מקור בכיר בדיסקונט-כאל: "ברונפמן הדיח את שלמה זהר גם בגלל התנהלות כאל בסליקה באינטרנט" ■ דובר קבוצת ברונפמן: "אין קשר בין הדברים"

משה ליכטמן 15.11.2009

ירידה של עד 21% בהוצאה על חשבון העו"ש למשקי הבית

כך עולה היום מסיכום הרפורמה בעמלות הבית שפרסם בנק ישראל ■ בנק הפועלים ובנק לאומי הם הבנקים הזולים ביותר למשקי בית - הבנק הבינלאומי הוא הבנק היקר ביותר

הלל קורן 15.11.2009

מנכ"ל ישראכרט יטפל אישית בלקוחות בנייד: 052-5334333

בעקבות הביקורת שנמתחה ב"גלובס" על השירות ועל זמני ההמתנה במוקד הטלפוני של ישראכרט, הודיע היום מנכ"ל החברה דב קוטלר כי יטפל בנושא באופן אישי: "השירות עומד בראש סדר העדיפויות של החברה"

עירן פאר 04.11.2009

לישראכרט לא אכפת שתמתינו

עם 200 מיליון שקל רווח שנתי, אפשר היה לצפות שתשפר קצת את המענה ללקוחות

עירן פאר 04.11.2009

בועז צ'צ'יק: "שווי של 3 מיליארד שקל לכאל הוא ריאלי"

מנכ"ל כאל מכין את החברה להנפקה לפי שווי שעד לפני כמה שנים נראה דמיוני ■ בדרך הוא מביט אחורה אל השינוי האסטרטגי שביצע בחברה, לא מתחמק מהתייחסות לכשלים שהתגלו בה, ומסתכל קדימה אל התפקיד הבא - האם מדובר במנכ"ל בנק גדול?

עירן פאר 29.10.2009

בדיקת "גלובס": ההמתנה הקצרה ביותר למוקדי השירות - בחברת החשמל

בדיקת "גלובס" במוקדים של 14 חברות מגלה פערים משמעותיים בין זמן ההמתנה למוקד שירות הלקוחות ובין ההמתנה למוקד המכירות ■ ההמתנה הממושכת ביותר היתה למוקד השירות של ישראכרט - כמעט 13 דקות

אפרת אהרוני 23.10.2009

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 368 כתבות   |   עמוד 21 מתוך 23