ליאור כלפון ויעל שרוני יקבלו עבור הקמפיין כ-100 אלף דולר ■ תקציב הפרסום של הרשת יגדל ב-2010 ב-10% ויעמוד על 46 מיליון שקל ■ מקאן-אריקסון יכתוב יחד עם יוצרי הסדרה אדיר מילר ורן שריג את התסריט לקמפיין
תחליף את מורן אטיאס, הפרזנטורית הקודמת של הרשת ■ הקמפיין יעלה באמצעות אליקים-הרמן&נהרדעא
חברת אבטחת המידע מק'אפי: למעריצי בר רפאלי יש סיכוי הידבקות של יותר מ-11% ■ מנכ"ל מק'אפי ישראל: "פושעי המחשוב עוקבים אחר השמות החמים ביותר"
תחליף בתפקיד את סנדי בר ותככב בקמפיינים של הרשת במהלך 2009-2010