בדיקת "גלובס" שנתיים לאחר החלפת ההנהלה הקודמת
לפי סקר החברות המובילות של "גלובס" באמצעות מכון שריד, לקוחות רמי לוי הכי מרוצים מהמחירים, אך לקוחות חצי חינם הכי מרוצים בדירוג הכללי ■ הרשתות הגדולות מגה ושופרסל מפסידות במרבית המקרים לעומת הרשתות הפרטיות
תגדיל את ההנחה הניתנת ל-13 אלף חברי אגודת הקו-אופ ל-6% מהקנייה, לעומת הנחה של 4% כיום ■ הרשת תמתג את עצמה מחדש תחת השם "קו-אופ שופ"
בכוונת הרשת למחוק את המותג הפרטי "כוכב הבית" ולאחדו עם שם הרשת החדש
לפני מספר חודשים סירב סמנכ"ל הכספים לחתום על הדוח ל-2010, לאחר שבאגף הסחר ביקשו "לתקן" מספרים כדי להראות פעילות רווחית ■ לחברה מונה מנהל-מלווה
הרשת, הכוללת את הפורמטים מיסטר זול, ממן ופשוט זול, תוזיל מוצרים למחיר של 7 שקלים
רשת טבע קסטל סגרה לאחרונה שני סניפים ■ בעלי הרשת, קובי לוי: "כל השוק האורגני השתנה"
רשת השיווק מקבוצת קו-אופ ישראל פותחת סניף חדש בראשל"צ בהשקעה של כ-3 מיליון שקל
13 אלף חברי האגודה יוכלו לצרף בן משפחה שיקבל מניה ■ ברשת טוענים כי הצירוף לא יביא לדילול האחזקות של בעלי המניות הנוכחיים ■ הרשת עתידה לפתוח 10 סניפים חדשים עד שנת 2013
לא פחות מ-50 סופרמרקטים נפתחו מתחילת 2009, ומספר דומה צפוי להיפתח עד 2011 ■ בעוד שהצרכן נהנה מהתחרות הגוברת - הפדיון למ"ר יורד, והריווחיות נשחקת עד כדי סיכון יציבותם של השחקנים הקטנים בשוק
זאת החל מיום חמישי הקרוב ■ מדובר בחומוס השקמה או חומוס סלטי שמיר 1 ק"ג וחבילת קבב של חברת פאר ■ הרכישה תוגבל ל-2 יחידות מכל מוצר לכל לקוח ■ בשופרסל וברבוע כחול אין כרגע כוונה להיגרר למבצעי רצפה
צילומי הקמפיין התרחשו בשעות הלילה המאוחרות בסניף "מיסטר זול" של הרשת במודיעין
השוואה בין שני הסופרמרקטים העירוניים שופרסל שלי ומגה בעיר ב-4 ערים מגלה פער קטן אך עקבי במחירו של סל מוצרים זהה ■ מגה בעיר עומדת בהבטחתה להיות זולה יותר, אך הפער בהשוואה לשנים קודמות הצטמצם
פיג'ו מובילה השבוע בקמפיין הגדול הראשון שלה ב-2009 ■ משרדי האינטראקטיב ממשיכים לנגוס בתקציבי האוף-ליין
תקציב הפרסום של הרשת מקבוצת קו-אופ ישראל צפוי לעמוד בשנת 2010 על 7 מיליון שקל
תקציב הפרסום של הרשת מקבוצת קו-אופ ישראל יעמוד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ רמי מנדל, מנכ''ל קו-אופ ישראל: התנאי העיקרי להשתתפות במכרז הוא ניסיון בתחום הרשתות קמעונאיות וחברות המזון