מכון שריד

כתבות אחרונות

 

רגע לפני מהפכת הממיר הדיגיטלי: סקר השירות קובע - לקוחות yes מרוצים יותר

סקר השירות של "גלובס" מצא כי HOT ו-yes מציגות שתיהן שיפור בשביעות-רצון לקוחותיהן, אך חברת הלוויין מובילה על חברת הכבלים בכל הפרמטרים ■ למי שבכל זאת שוקל לנטוש - "גלובס" בדק את כל האופציות

אורלי פלג-מזרחי 28.07.2009

סקר מובילי השירות של "גלובס": ארומה דחקה את ארקפה למקום השני

למרות שבארומה ההגשה היא עצמית, השירות זוכה בציונים הגבוהים ברוב הפרמטרים ■ בקפה קפה, קופי בין ואספרסו בר עולה בעיה במקצועיות, והשירות המהיר ברשת אילן'ס לא מנע את דירוגה בתחתית הטבלה

אורלי פלג-מזרחי 30.06.2009

סקר מובילי השירות של "גלובס": בזק בינלאומי מובילה בשירות מבין ספקיות האינטרנט

בזק בינלאומי זוכה לציונים הטובים ביותר בכל הפרמטרים, מה שמציב אותה מעל שתי מתחרותיה 012 סמייל ונטוויז'ן 013, אך הן לא הרחק מאחור ■ בשורה התחתונה: המיזוגים והתחרות הגוברת הטיבו עם הצרכנים

אורלי פלג-מזרחי 10.06.2009

סקר "גלובס" מוכיח: עם ישראל יעשה הכל כדי לא לעבור קופת-חולים; רק 18% שקלו אי-פעם לעזוב את הקופה שלהם

מסקר מכון שריד עבור "גלובס" עולה כי רק 1% מהמדגם עשו מעשה והחליפו את הקופה שבה היו מבוטחים ; וגם: באיזו קופה מספר המרפאות הרב ביותר, איפה תשלמו יותר על תרופות מרשם, ובאיזו קופה מחכים יותר בתור

אפרת אהרוני 31.03.2009

סקר מובילי השירות - רשתות מזון: שופרסל דיל מובילה, מגה וטיב טעם מאכזבות

בסקר, שנערך בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", רשת מגה הסתפקה בציון הנמוך ביותר ; בין הרשתות הפרטיות - מיסטר זול מובילה וטיב טעם מדורגת הכי נמוך ; רמי לוי מוביל בשביעות-הרצון מרמת המחירים

אורלי פלג-מזרחי 25.03.2009

   12   

   נמצאו 21 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2