סקר השירות של "גלובס" מצא כי HOT ו-yes מציגות שתיהן שיפור בשביעות-רצון לקוחותיהן, אך חברת הלוויין מובילה על חברת הכבלים בכל הפרמטרים ■ למי שבכל זאת שוקל לנטוש - "גלובס" בדק את כל האופציות
למרות שבארומה ההגשה היא עצמית, השירות זוכה בציונים הגבוהים ברוב הפרמטרים ■ בקפה קפה, קופי בין ואספרסו בר עולה בעיה במקצועיות, והשירות המהיר ברשת אילן'ס לא מנע את דירוגה בתחתית הטבלה
בזק בינלאומי זוכה לציונים הטובים ביותר בכל הפרמטרים, מה שמציב אותה מעל שתי מתחרותיה 012 סמייל ונטוויז'ן 013, אך הן לא הרחק מאחור ■ בשורה התחתונה: המיזוגים והתחרות הגוברת הטיבו עם הצרכנים
מסקר מכון שריד עבור "גלובס" עולה כי רק 1% מהמדגם עשו מעשה והחליפו את הקופה שבה היו מבוטחים וגם: באיזו קופה מספר המרפאות הרב ביותר, איפה תשלמו יותר על תרופות מרשם, ובאיזו קופה מחכים יותר בתור
בסקר, שנערך בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", רשת מגה הסתפקה בציון הנמוך ביותר בין הרשתות הפרטיות - מיסטר זול מובילה וטיב טעם מדורגת הכי נמוך רמי לוי מוביל בשביעות-הרצון מרמת המחירים