תחבורה שיתופית

כתבות אחרונות

 
אפליקציית ליפט / צילום: Shutterstock, Tero Vesalainen

בגלל טעות כתיב בדוח: המניה שזינקה ב-60%

שגיאת כתיב שנפלה באחד הנתונים בדוח של חברת התחבורה השיתופית ליפט (Lyft) הובילה משקיעים לחשוב כי היא צפויה להרוויח משמעותית יותר ממה שצפוי לה • לאחר שסמנכ"ל הכספים של החברה ציין את הטעות, העלייה במניה במסחר המאוחר התמתנה לכ-16%

רם מורי 14.02.2024
איתי ראב''ד, מנכ''ל ליים ישראל / צילום: דרור סיתהכל

הוא למד משפטים ואז משחק. היום הוא אחראי ל-50% משוק הקורקינטים השיתופיים בארץ

"קראו לי להקים את LIME ישראל כשהייתי בן 29. שבועיים אחר כך קראו לי להקים את הפעילות בקופנהגן, עם 400 קורקינטים ו-30 עובדים, תוך שבוע - ועשיתי גם את זה" • שיחה קצרה עם איתי ראב"ד, מנכ"ל LIME ישראל

דורון אביגד 16.09.2023
אופנועים של חברת בליץ / צילום: יונתן בלום
שוק הרכב | בדיקת גלובס

ארבע החברות האלה איבדו עשרות אחוזים משוויין בשנה. מה משותף להן?

מניות חברות הפועלות בתחומי היבוא המקביל של מכוניות, רכב שיתופי, יבוא מצברים וצמיגים ומכירת קטנועים חשמליים ספגו ירידות חדות בבורסה בת"א, על רקע ביצועים עסקיים חלשים • מי הם בעלי המניות שספגו את עיקר ההפסדים?

חזי שטרנליכט 15.08.2023
אפליקציית אובר, ניהלה מו''מ עם גט טקסי לפני שעזבה את הארץ / צילום: יח''צ-יוסי זליגר
אובר | בלעדי

לפני שאובר עזבה את ישראל: כשלו שיחות מיזוג עם גט

לגלובס נודע כי לפחות 3 פעמים פנתה אפליקציית המוניות הישראלית גט לאובר בניסיון להתחיל מו"מ למיזוג אך המהלך לא הבשיל • אובר ניהלה גם שיחות ומגעים שונים גם עם יאנגו לשיתופי פעולה במהלך השנה האחרונה • מגט נמסר: ״מאז שהחברה רווחית היא מרכזת עניין רב״

אסף גלעד 12.07.2023
מונית של חברת Uber / צילום: Shutterstock
אובר | ניתוח

הסיבה לכך ששתי אפליקציות תחבורה עזבו את ישראל

אפליקציית התחבורה הגדולה בעולם, אובר, הודיעה לאחרונה כי תפסיק את שירותיה בישראל • להחלטה קדמו שרשרת של יוזמות לפתיחת שוק המוניות לתחרות, שנבלמו בחסות הלובי של איגוד המוניות • המרוויחות הגדולות מהעזיבה יהיו גט ויאנגו

אסף גלעד 19.06.2023
רן ברודר / צילום: דניס קפל

המנכ"ל שרוצה להפוך את הקורקינטים החשמליים לתחבורה ציבורית מסובסדת

"תעשיית הקורקינטים השיתופיים בישראל מתאזנת. אני מעריך שבשנה–שנתיים הקרובות נתחיל לראות דילול של חברות שרצות עדיין רק על כספי משקיעים" • שיחה קצרה עם רן ברודר, מנכ"ל הפעילות של BIRD בישראל

דורון אביגד 22.04.2023
קורקינטים חשמליים של ליים בתל אביב / צילום: איל יצהר

סיבוב פרסה בענף הקורקינטים: ליים חושפת ביצועים כספיים. האם הפכה רווחית?

חברת הקורקינטים הגדולה בעולם חושפת היום כמה מהכנסותיה באופן מבוקר • עפ"י הנתונים, הכנסות ליים עלו ב-2022 ב-33% והגיעו ל-466 מיליון דולר ברוטו, אך לא חשפו את הרווח הנקי

אסף גלעד 21.02.2023
מייסדי Bookaway: דיויד יצחקי, נועם טויסטר ועומר טשמכר / צילום: עירד נצר

להפוך את אי-הנוחות לסטארט-אפ: החברה שעוזרת למטיילים בדרום אמריקה ובמזרח

ירח דבש בפיליפינים הוביל את נועם טויסטר להקמת בוקאווי, שמוכרת אונליין כרטיסים לאוטובוסים בינעירוניים, לרכבות ולמעבורות ברחבי העולם • אחרי שניצלה את ימי המגפה לרכוש מתחרות שנקלעו לקשיים, בוקאווי מכוונת להיות השחקנית הגדולה בתחום בתוך שנה וחצי • הסטארט-אפים המבטיחים של גלובס ל-2022

אופיר דור 17.12.2022
רוכבי קורקינט חשמלי שיתופי בכיכר קונקורד בפריז / צילום: Shutterstock, JeanLucIchard

אחרי שנים של קידום תחבורה שיתופית, פריז שוקלת לאסור על קורקינטים שיתופיים

אחרי שורה של תאונות, תלונות אזרחים על נסיעה על המדרכות ומקרי מוות, עיריית פריז שוקלת לאסור באופן גורף על השימוש בקורקינטים השיתופיים • בירת צרפת הייתה הראשונה באירופה שהשיקה מערכת רחבה להשכרת אופניים שיתופיים

אסף אוני 24.11.2022
עבודות באיילון צפון לקראת פתיחת מקטע חדש של נתיב פלוס בחמישי הבא / צילום: סיוון שחור, ענבה, לע''מ

החל מהשבוע הבא: נתיב פלוס מתרחב למקטע חדש בנתיבי איילון

המקטע החדש יתווסף על איילון צפון ובכך ישלים 15 ק"מ רצופים של נתיבי העדפה לנת"צ • הבעיה העיקרית בפרויקט היא האכיפה על מספר האנשים ברכב, שמוטלת כרגע על יחידת האופנוענים של המשטרה

אסף זגריזק 18.08.2022
כביש 6 / צילום: תמר מצפי

הרחבת כביש 6: מיכאלי לא הופכת את הפירמידה, היא מנציחה אותה

הצגת הפרויקט ככזה שמקדם את התחבורה הציבורית הוא שגוי. בכביש 6 אין די אוטובוסים שמצדיקים הקמתו של נת"צ, ולכן כדי להצדיקו מוסיפים אליו כלי רכב רבי-תפוסה • אם באמת הייתה כוונה להפוך את הפירמידה, כבר היום ניתן היה לסמן את הנתיב לתחבורה ציבורית ולכל רכב שיתופיים

אסף זגריזק 11.05.2022
גיל לייזר

הכירו את המנכ"ל שמתכנן להיות "נטפליקס של התחבורה השיתופית"

כשמנכ"ל גוטו גלובל גיל לייזר נתקע בפקקים, הוא לא מקטר • הוא יודע שהגודש רק מקרב אותו למטרה: לגרום לכמה שיותר תושבי ערים לוותר על הרכב הפרטי לטובת מנוי משולב לשלל אמצעי תחבורה שיתופיים • רגע לפני שהחברה נכנסת לבורסה בת"א, הוא מספר על המשקיעים אדם נוימן ומשפחת אונגר, מסביר שהוא לא מודאג מההפסדים ומתייחס גם למיזם השנוי במחלוקת אוטו-תל

הדס מגן 07.04.2022
גיל לייזר / צילום: ענבל מרמרי

בפי 4 מהשווי שבו השקיע בה אדם נוימן: גוטו גלובל מבקשת להתמזג לפי 120 מיליון דולר

במיזוג עם החברה הבורסאית נרהטק מכוונת חברת הרכב השיתופי לשווי השאפתני, למרות הפסדים של קרוב ל-50 מיליון שקל בפחות משנתיים • קופת המזומנים של גוטו גלובל עמדה בסוף ספטמבר על פחות מ-2.5 מיליון שקל

אביב לוי 09.02.2022
מימין: קוניק, רובינשטיין, פדלון, חולדאי, ברוט, גרובר / צילום: דוברות עיריית תל אביב-יפו

מי צריך את הממשלה? רשויות בגוש דן הכריזו על שת"פ תחבורתי

ההצעה לכלול בחוק ההסדרים תוכנית להקמת רשויות תחבורה מטרופוליניות נפלה, אך כעת שבעה ראשי רשויות מקומיות בגוש דן החליטו לקדם שיתופי פעולה תחבורתיים ביניהם, גם ללא הממשלה • רון חולדאי: "רק שיתוף פעולה בין ערינו יביא להתקדמות ושיפור מערכת התחבורה"

גיא ליברמן 28.12.2021
שרת התחבורה מרב מיכאלי / צילום: אלכס קולומויסקי-ידיעות אחרונות

הגיע העת שהממשלה תפעל להוציא אותנו באמת מהפקקים

התוכניות החדשות אולי לא יחלצו את ישראל מהכאוס בכבישים, אבל הגיע הזמן לשלב אוטובוסים חשמליים ואגרות גודש - ובהקדם

פרופ' טל רביב 23.10.2021
עומס תנועה. התחבורה הציבורית שלנו לא רלוונטית לחלק גדול מהאוכלוסייה / צילום: אייל פישר

תחבורה ציבורית תחילה, אגרת גודש בהמשך

האגרה לא תגרום לנהגים לעבור לתחבורה ציבורית כשזו מפגרת בשנות דור אחרי העולם • ללא שינוי מהותי, מדובר בעוד מס שאיתו על הציבור להתמודד

גיא ברקוביץ' 12.10.2021

   1234567   

   נמצאו 107 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7