מניית פייסבוק צנחה בכ-2.7% אמש בוול סטריט לאחר שצוקרברג הכריז על מנוע החיפוש החדש ■ לו קרנר, מנהל בחברת SFI, טוען כי "מנוע החיפוש הוא 'הגביע הקדוש' של הפרסום האינטרנטי ולכן פייסבוק תגרוף רווחים עצומים"
(עדכון) שמו של מנוע החיפוש: Graph Search ■ צוקרברג מסביר כי העובדה ש"בפייסבוק רוב המידע שמשותף הוא פרטי ולא ציבורי, הופכת את מלאכת החיפוש למאתגרת יותר" ■ צוקרברג: "אני אשמח לעבוד עם גוגל"
צחי רוזנטל, בעל עסק באינטרנט, טוען כי כאשר מקישים את שמו במנוע החיפוש של גוגל, מנגנון ההשלמה האוטומטי מוסיף שמות גנאי המהווים לשון הרע
נתונים של חברת StartApp הישראלית: פייסבוק הוא מונח החיפוש הפופולרי ביותר דרך הסלולר והטאבלט ■ אובמה יותר פופולרי מרומני בחיפוש ממכשירים ניידים, טמפל ראן יותר מאנגרי בירדס
מילון המושגים של העולם החדש דורש עדכון דחוף: הנה כמה דוגמאות טובות
האתר הישראלי MyHeritage הוא הראשון שהנגיש לגולשים את מפקד האוכלוסין האמריקני משנת 1940, לאחר שהאתר המיוחד של הממשל בארה"ב קרס בשל העומס הרב
חברת המחקר ComScore: אל בינג של מיקרוסופט הופנו 2.75 מיליארד שאילתות חיפוש בארה"ב במהלך דצמבר, ואל מנוע החיפוש של יאהו הופנו 2.65 מיליארד שאילתות
יאהו פרסמה את נתוני החיפושים המובילים אצלה ב-2011; הספורטאים שהכי מעניינים את הגולשים? לא בהכרח כאלו שמצטיינים בספורט. מס' 1 ברשימה: דניקה פטריק
מנוע החיפוש של סופרפליי משקלל את המחיר הזול ביותר עם ההטבות של כל נוסע ומציע את העסקה המשתלמת ■ "נהיה טובים יותר מהחיפוש של Kayak"
אריק שמידט: "גוגל שולטת בכ-65% משוק החיפוש המקוון בארה"ב רק אם בוחנים נתונים אלה לעומת הנתח של מתחרות דוגמת בינג או יאהו. למעשה, הנתונים אינם משקפים לגמרי את המציאות"
ארקדי ולוץ בכנס DLD: "אנחנו רוצים לתת לטורקים יותר אפשרויות בחירה בחיפוש באינטרנט" ■ יאנדקס מחזיקה 66% משוק החיפוש הביתי שלה ברוסיה, ונכנסה לטורקיה בספטמבר
Julpan מפתחת מנוע חיפוש חברתי ■ עבור אלון, בן ה-31, מדובר באקזיט השני בתוך 5 שנים לאחר שמכר חברה קודמת לגוגל
שת"פ של קונדואיט הישראלית עם מיקרוסופט יסייע בהגדלת חשיפת הגולשים לאפליקציות של החברה: "אין פה משהו פיננסי, זה חלק מהעסקה עם מיקרוסופט והצרכנים מרוויחים מזה"
המנכ"ל לארי פייג' ממשיך לחסל את Google Labs ■ גוגל רוכשת את הסטארט-אפ Zave במסגרת המאבק בגרופון
בנוסף לגולשים מהשורה שמדרגים את העסקים, כאן גם הקולגות, לקוחות וספקים יכולים לדרג ולהם משקל רב יותר בתוצאות הצבעתם
מנוע החיפוש המשודרג בגירסת הפייסבוק מאפשר לקבל נתונים רלבנטיים יותר עפ"י מידע שמבוסס על פרופיל הגולשים ברשת - כמו מיקום גיאוגרפי או עסקים בתחומי העניין שלהם
Bing (בינג)ChatGPTאוסטרליהבינה מלאכותיתגוגלחיפוש באינטרנטטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהיאנדקסמיקרוסופטרשתות חברתיות