עידו סגל, מייסד הסטארט-אפ iWise: "אנחנו מאפשרים להפוך כל ציטוט למוצר פיזי ומביאים אותו לידי ביטוי גם בצורה קונטקסטואלית וסמנטית"
הממשק החדש במערכת ה-AdWords, שמצמידה פרסומות למילות מפתח במנוע החיפוש שלה, יאפשר ניהול קמפיין מהיר, ברור ואינטואיטיבי - גם למפרסמים בישראל
עמוד הבית המחודש משלב בין התוכן שמציעה יאהו לגולשים לבין גלישה ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וטוויטר ■ סמנכ"ל הצרכנות: "מדובר בשינוי קיצוני בדרך בה אנו חושבים על המוצר ועל הלקוחות שלנו"
אמר בפסטיבל הפרסום בקאן: "ניתן להיות אופטימיים במידה סבירה לגבי 2010" ■ "ההתאוששות בארה"ב תתחיל בסתיו" ■ על מנוע החיפוש המתחרה של מיקרוסופט: "בינג הוא מתחרה"
בנוסף, גוגל מתנסה במודל תמחור חדש, ותחייב מפרסמים לשלם לה עמלה רק כאשר הגולש יבצע רכישה בפועל של המוצר המפורסם - ולא בכל פעם שהגולש הקליק על המודעה
מנכ"ל מיקרוסופט עוד לא הרים ידיים בתחרות מול ענקית החיפוש: החברה משיקה פיצ'רים חדשים ומשקיעה סכום של כ-80-100 מיליון דולר בקמפיין פרסומי תומך במנוע החיפוש החדש שלה
כשמפרסם מחליט להשקיע בקמפיין באנרים, עליו לשדרג את מצבו במנועי החיפוש
נראה, כי דבריה של מנכ"לית יאהו הורידו מהפרק את האפשרות לשיתוף פעולה בין שתי החברות: "ליאהו צפוי עתיד מזהיר גם בלי שיתוף פעולה עם מיקרוסופט" ■ מיקרוסופט, מצידה, מנסה לפרוץ לשוק החיפוש המקוון באופן עצמאי
גוגל משיקה את Wave וטוענת: "כך האי-מייל היה נראה לו היה מומצא היום" ■ מיקרוסופט משיקה את מנוע החיפוש Bing ומגדירה אותו כ"מנוע החלטות" ולא כמנוע חיפוש
Content Ad אמורה להציע חלופה למודל הפרסום של גוגל, Adsense, שהעניק לגוגל מעמד דומיננטי בשוק החיפוש ■ מיקרוסופט תשיק בקרוב גם מנוע חיפוש חדש בשם Bing, שילווה בקמפיין בהיקף של כ-90 מיליון דולר
המטרה של מיקרוסופט קיצור של זמן החיפוש ■ גולת הכותרת של יאהו תהיה תוצאות חיפוש בווידיאו
ההשקה הרשמית בסוף השבוע לא הייתה נטולת תקלות ■ מנוע החיפוש מסתמן כמיועד לקהילה מצומצמת בלבד - מנוע סמנטי שמשקף גישה שונה לידע, הפונה לגולשים שמעוניינים בפרטי מידע מדוייקים ומתמטיים
חשיפת כלי החיפוש החדשים מגיעה שלא במקרה, על רקע הציפייה להשקת מנוע החיפוש החדש Walfram Alpha ■ כלי החיפוש החדשים של גוגל מהדקים את הקשר בין חיפוש באמצעות הטלפון הסלולרי והמחשב האישי
וגם: תנו לטוויטר לחפש עבודה עבורכם - picaroplacement@ מעדכן אונליין במשרות חדשיות את הגולשים שמחפשים עבודה
מאיר ברנד: "עולם הבאנרים של גוגל, לעומת זאת, הוא פחות חודרני ויותר רלוונטי" אמר את הדברים במסיבת עיתונאים לרגל השקת Interest Based Advertising - כלי פרסומי המותאם להרגלי הגלישה של המשתמשים
מנוע החיפוש החדש יהיה נגיש בינתיים לעובדי החברה בלבד, אך הוא עשוי בסופו של דבר לשמש ככלי בידי מיקרוסופט, במסגרת התחרות בשוק החיפוש המקוון בה היא נמצאת בעמדת נחיתות מול גוגל ויאהו
Bing (בינג)ChatGPTאוסטרליהבינה מלאכותיתגוגלחיפוש באינטרנטטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהיאנדקסמיקרוסופטרשתות חברתיות