קבוצת בריל מאגדת את כל הרשתות שלה תחת מועדון חדש

תקים באילת חנות קונספט ראשונה תחת המותג Super Brands, על שטח של 900 מ"ר ובהשקעה של 2 מיליון שקל

ריבוי מועדוני הצרכנות והצורך לבדל את עצמם זה מזה מוביל למגמה חדשה: איחוד מועדונים של כמה רשתות בבעלות משותפת תחת מועדון אחד, כולם אגב, נושאים שמות באנגלית.

עם מהלך כזה יצאה לאחרונה פוקס, שאיחדה את מועדוני הקבוצה למועדון DREAM CARD, ואתמול (א') הכריזה קבוצת קפה קפה על מהלך דומה עם המועדון MOOD.

כעת מדווחת גם קבוצת בריל - הכוללת את הרשתות גלי, סולוג, לי קופר, איזי ספיריט, NINE WEST, ANNE KLEIN וכל נעל סנטר - כי הקימה מועדון לקוחות תחת השם SUPER FRIENDS. היעד: לגייס כ-300 אלף חברים בשנה הראשונה.

ההצטרפות למועדון תתאפשר בכל אחת מכ-250 חנויות הרשתות, בעלות של 50 שקל לשנה הראשונה (25 שקל לחידוש לכל שנה). ההטבות כוללות זיכוי בסך 50 שקל למימוש באחת הרשתות (הטבת הצטרפות), 6 פעמים הנחה של 50 שקל בקנייה ב-250 שקל למימוש במשך חודש וחצי מיום ההצטרפות, הטבת יום הולדת וצבירת 10% מערך הקנייה למימוש עתידי. בקרוב יושק גיפט קארד שיכלול את כל מותגי הקבוצה.

במקביל הודיעה הקבוצה כי הקימה חנות קונספט ראשונה תחת המותג Super Brands בהשקעה של 2 מיליון שקל. החנות, שתיפתח באילת (במתחם פארק אופירה), תשתרע על שטח של 900 מ"ר. החנות תכלול שתי קומות שבהן יימכרו מותגי הקבוצה ותכלול מחלקת עודפים.

החנות הושכרה ל-5 שנים, ולפי הקבוצה היא מהווה סנונית ראשונה לחנויות נוספות שייפתחו בקונספט דומה.

קבוצת בריל כוללת את החברה הבורסאית "בריל תעשיות נעליים" והחברות-בנות "סופר ברנדס", "בריל פאשן", ו"כל נעל סנטר". הקבוצה פועלת בתחום האופנה ומשווקת את מוצריה באמצעות הרשתות שבבעלותה. בנוסף, היא מנהלת ומפעילה מכירה ישירה, זכיינית וסיטונאית של נעליים ומוצרי הלבשה לחנויות, לרשתות קמעונאיות ולמוסדות שונים בישראל. בעלי השליטה בקבוצה הם אליעזר בוסקילה ומשפחת גנזי.