מתכננים פרסומת תלת-מימד שתקדם את הסרט "מפלצות נגד חייזרים" ואת מותג המשקאות של פפסי
ל-NBC נותרו רק 8 פרסומות למכור לסופרבול ה-43, אך תג מחיר של 3 מיליון דולר לספוט בזמנים כלכליים לא פשוטים, עשוי להקשות על סיום התהליך הורדת מחירים? בינתיים לא על הפרק
ליגת ה-NFL הודיעה על מחירי החבילות למשחק הגמר היוקרתי שייערך השנה בטמפה, פלורידה כלול במחיר: מלונות, כרטיסים, חנייה שמורה ומסיבות עם קייטרינג יוקרתי לפני ואחרי המשחק
למרות המשבר בתעשיית הספורט האמריקנית, הנהלת ה-NFL תמכור העונה כרטיסים לסופרבול ב-800- 1,000 דולר, לעומת 700- 900 דולר אשתקד המחיר הממוצע לכרטיס לסופרבל גדל ב-146% בעשר השנים האחרונות
NBC מכרה 85% מזמן הפרסומות לסופרבול שיערך בחודש פברואר 2009 בסך הכל נותרו בידי הרשת עשרה ספוטים מתוך 67 אפשריים קצב מכירת הפרסומות לסופרבול בתקופה זו של השנה עומד בדרך כלל על 50%
CBSאיטורו (eToro)אנטישמיותארה"בגונגמאנדיי.קוםפוטבולפרסום בטלוויזיהפרסומותקריאייטיב