סופרבול

כתבות אחרונות

 

גרופון לא מסתפקת בפרסום ברשת: קנתה ספוט לסופרבול

זו הפעם הראשונה שאתר הדילים הגדול בעולם מפרסם בטלוויזיה באירוע כה מרכזי

אדוורטייזינג אייג' 11.01.2011

18 מ-20 התוכניות הנצפות בטלוויזיה בארה"ב ב-2010: משחקי פוטבול

2010 תיזכר בטלוויזיה האמריקנית כשנה בה השתלטה ליגת ה-NFL באופן סופי ומוחלט על רצועת הפריים-טיים ■ וגם ב-NBA רושמים לאחרונה התעוררות בנתוני הצפייה

מערכת גלובס ספורט 28.12.2010

צפו ברשימה: מי קונה ספוטים עבור סופרבול 2011?

מלאי הפרסום לקראת סופרבול 2011 בפברואר כבר אזל ■ השחקנים הקבועים כבר רכשו ספוטים בעלות של 3 מיליון דולר ל-30 שניות ואליהם מצטרפים גם שמות מפתיעים

אדוורטייזינג אייג' 14.12.2010

דוברת קוקה-קולה ארה"ב: הדימיון לפרסומת של יוטבתה - "מקרי בהחלט"

בהתייחסות ראשונה לסוגיית "העתקת" הפרסומת של קוקה-קולה לסופרבול מקמפיין ישן של יוטבתה, הוסיפה הדוברת כי הבחירה באותו שיר היא "צירוף מקרים מעניין" ■ צפו בשני הסרטונים

אדוורטייזינג אייג' 14.02.2010

בתי ההימורים בנבאדה הרוויחו 6.8 מיליון דולר מהסופרבול

בסך-הכל עמדו ההכנסות מהימורים על האירוע ב-182 בתי ההימורים במדינת נבאדה על 82.7 מיליון דולר - עלייה של 1.4% לעומת סופרבול 2009

מערכת גלובס ספורט 10.02.2010

מה מנבא אינדיקטור הסופרבול שהצלחתו עומדת על 79%?

בדומה לגימיקים דומים שצצים מדי פעם, גם לסופרבול ניתנה ההזדמנות לייצר קורלציה עם שוק המניות האמריקני באמצעות "מדד הסופרבול" ■ ישנן גם תיאוריות אחרות המקשרות בין שוק המניות לסופרבול, כמו זו שבאה מהכיוון ההפוך וטוענת שהביצועים של וול סטריט חוזים את תוצאת המשחק

רועי ברגמן 10.02.2010

צפו והחליטו: האם הפרסומת של קוקה-קולה זהה לזו של יוטבתה?

הפרסומת של קוקה-קולה ששודרה בסופרבול מציגה צעיר המהלך בשנתו בדרך אל המשקה - בדומה לפרסומת הישראלית של שוקו יוטבתה בכיכובו של מיכאל הנגבי שהופקה ע"י שלמור-אבנון-עמיחי

שירות גלובס 09.02.2010

הפרסומות הקריאטיביות בסופרבול: אלמנט ההפתעה שולט

סניקרס השתמשה בהיפוך תפקידים, בירה באד לייט שיחקה על הטיקט הסביבתי בצורה מתוחכמת, והפרסומת לקוקה-קולה מעוררת זיכרונות בתעשייה בישראל ■ ניתוח מיוחד ל"גלובס"

יגאל שמיר 09.02.2010

סופרבול 2010: אירוע הספורט הנצפה ביותר אי-פעם בטלוויזיה בארה"ב

106.5 מיליון צופים בארה"ב ראו את המשחק בו ניצחו ניו-אורלינס סיינטס את אינדיאנפוליס קולטס ■ האירוע אתמול שבר את שיא הרייטינג של פרק הסיום בסדרה MASH מ-1983, בו צפו 106 מיליון צופים

טל וולק 08.02.2010

כל הפרסומות לסופרבול נמכרו; המחירים: בין 2.5 ל-3 מיליון דולר לספוט

רשת CBS, שתשדר ביום ראשון את משחק הגמר של ליגת ה-NFL בין ניו-אורלינס לאינדיאנפוליס, צפויה לגרוף יותר מ-200 מיליון דולר מהפרסומות

מערכת גלובס ספורט 02.02.2010

האפקט של הסופרבול על כלכלת פלורידה: 153 מיליון דולר

כך עולה ממחקר של פירמת הייעוץ הכלכלי PricewaterhouseCoopers ■ מדובר בירידה של כ-25% לעומת הפעם הקודמת שבה משחק הגמר של ליגת ה-NFL נערך במיאמי (2007), אז נאמד הסכום ב-195 מיליון דולר

מערכת גלובס ספורט 31.01.2010

עכשיו זה רשמי: הקהל מעדיף צ'מפיונס ליג על סופרבול

הגמר בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד היה אירוע הספורט הנצפה ביותר ב-2009 עם 109 מיליון צופי טלוויזיה ■ השאיר מאחור את הסופרבול ואת מירוץ הפורמולה 1 בבחריין

מערכת גלובס ספורט 31.01.2010

רוצים לטוס לסופרבול? כרטיס ממוצע עולה 2,728 דולר

מדובר בעלייה של כ-5% לעומת השנה שעברה, אז המחיר הממוצע לכרטיס למשחק הגמר של ליגת ה-NFL עלה 2,594 דולר באמצעות האתרים StubHub ו-eBay

מערכת גלובס ספורט 29.01.2010

הקמפיין של קוקה-קולה בסופרבול יכלול גם מדיה חברתית ופילנטרופיה

מדובר בתשובה של ענקית המשקאות להחלטה של פפסי שלא לפרסם במהלך שידור הסופרבול, וזאת בכדי להתרכז בקמפיינים במדיה החברתית

שירות גלובס 28.01.2010

CBS מכרה כמעט את כל מלאי הפרסומות למשחק הסופרבול ה-44

הרשתות שמשדרות את המשחק מסננות בדרך-כלל פרסומות של ארגונים פוליטיים ודתיים, אך הפעם CBS אישרה תסריט לפרסומת של ארגון נוצרי המתנגד להפלות ולנישואי הומואים ולסביות

אדוורטיינג אייג' 24.01.2010

פפסיקו תקטין משמעותית את הפרסום של פפסי בסופרבול 2010

בפפסי חוששים כי הבמה של הסופרבול אינה מתאימה למסר "האחריות החברתית" החדש של המותג

אדוורטייזינג אייג' 29.12.2009

   123456789101112   

   נמצאו 181 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 12