במבט ראשון נראה כי קמפיין גיוס ההמונים למוצר הזה נועד לכישלון, אלא שה-Backblade - מכשיר גילוח חדשני המאפשר לגברים שעירים להגיע לשערות הגב - הפך ללהיט ונמכר בלמעלה מ-300 אלף דולר במכירה מוקדמת
הכירו את סכין הגילוח לייזר החדש והמהפכני שנחשף בארה"ב וגייס 3.5 מיליון דולר
איך נאבקים במותג בינלאומי ענק? זה האתגר שעמד בפני סופר-פארם ובאומן-בר-ריבנאי, שהשיקו סכין גילוח חדש וביקשו לקחת נתחי שוק מג'ילט ■ הפתרון: פרסום אמוציונלי רק בדיגיטל, שאפילו בחו"ל לא נותרו אדישים אליו
עזבו את השרים, לא ייצא לכם כלום מהם. הכוח בידיים שלכם ■ ג'ילט: "הרשתות קובעות את המחיר לצרכן" ■ סופר-פארם מאשימה את הספקים
ג'ילט וגוגל צברו כוח ומרשות לעצמן לגבות מחירים גבוהים ולהתחמק ממס
הגברים בישראל נאמנים למותג הגילוח ג'ילט, וזה אכן עומד בהבטחה לאיכות גבוהה ■ עם זאת, בדיקת "גלובס" מגלה כי גם המתחרים עושים עבודה לא רעה
המותג יושק במסגרת המודל האמריקאי Dollar Shave Club, שלפיו המוצר לא נמכר ברשתות השיווק אלא רק באתר ייעודי או בשירות טלפוני
קשה להבין מה עבר על המעצבים של emjoi בתכנון סכין הגילוח הזה - כולו מפלסטיק, אשר מגיע בצבע כסוף בצד הקדמי ושחור בצד האחורי ■ למרות זאת, מדובר בסכין גילוח שבהחלט יודע לתת פייט למתחרים
המותג "רוטושייב" ישווק בלעדית בסופר-פארם ■ סמנכ"ל השיווק: "זו חלופה חדשנית לג'ילט"
הקמפיין החדש של יצרנית סכיני הגילוח הוא חלק ממאמציה של פרוקטר אנד גמבל לקדם את עצמה בשוק הטיפוח הגברי