בשיא משבר הקורונה, עמירם שחר מכר את החברה שלו, שמייעלת שימושים בשירותי ענן, לחברת NetApp • בראיון ראשון ל"גלובס" הוא מספר על האנשים שלא האמינו ברעיון של Spot בתחילת הדרך, על החלק של אשתו בהצלחת החברה, ומה עבר לו בראש כששקל לרכוש את בית"ר ירושלים
חזאי ומגיש חדשות 2 לשעבר ינהל חברה משותפת שתעסוק ביצירת תוכן מותגי, בשם Brand Story
למרות המשבר הכלכלי הצליחה רשת NBC למכור את כל שטחי הפרסום במחירי שיא ולרשום הכנסה של 261 מיליון דולר
NetAppאקזיטיםטכנולוגיה: סטארט-אפיםרוד שואו