בסטארט-אפ אנימו מאתגרים את השיטה המקובלת של מדידת פרסום אופליין, באמצעות כלי תכנון מדיה מבוסס AI • "אנחנו מייצרים הפרעה בשוק שלא השתנה במשך שנים", אומרים המייסדים
שוק המדיה חווה האטה שתחייב את שלושת מנועי הצמיחה הגדולים שלו - רשתות חברתיות, חברות סטרימינג וחברות גיימינג - לשנות אסטרטגיה ולשתף פעולה ביניהם, כך עולה מדוח חדש של פירמת הייעוץ דלויט • הסיפור של סוויפט ובן הזוג כוכב ה־NFL מוכיח עד כמה מהלך כזה יכול להיות רווחי
גלובס מציג את המושגים, האנשים, הרשתות והחברות שמסעירים בעת הנוכחית את אנשי השיווק, הפרסום והמדיה • מהאחים אמיר והשרים ניר ברקת ושלמה קרעי, דרך האיום הסיני משיין - ועד רשתות המזון שעשו עלייה והבינה המלאכותית שכולם מתאמצים לייצר איתה מציאות חדשה
דוח התחזיות של דלויט מציג את השינויים הצפויים בעולמות הטלוויזיה, האודיו והבידור ב-2024, במטרה להגדיל את ההכנסות • בסטרימינג יגדל מספר אפשרויות התשלום, בפודקאסטים לא יסתפקו בפרסומות ויעברו לדמי מנוי, והקולנוע והגיימינג יתלכדו יותר מהרגיל
הרשתות החברתיות הן אמצעי צריכת התוכן הפופולרי ביותר, ואילו אתרי חדשות נתפסים כמקור המידע האמין ביותר - כך עולה מסקר של טאבולה וקנטאר • אלדד מניב, נשיא חברת המלצות התוכן: "המגמה היא להתאים את אתרי הבית לפי זהות הגולש"
לצד ערוצי המדיה המסורתיים והדיגיטליים, יש עוד הרבה נקודות מגע שניתן למנף ולספר באמצעותן את סיפור המותג • ניצול נכון שלהן בונה את האמון עם הצרכנים, מגדיל את כוונות הקנייה ואת הנכונות לשלם יותר, ובסופו של יום - משפר את הרווחיות
מנכ"ל חברת סקופר, המתמחה בניטור וניתוח שיח גולשים ברשתות החברתיות: "הטכנולוגיה שלנו שמאפשרת לספק בזמן אמת לאנשי השיווק תמונה מלאה, נקייה מרעשי רקע, ותובנות ברורות ומעשיות, מכל זירות השיח והמדיה היא היתרון המובהק מול שלנו המתחרים בשוק הישראלי"
דוח התחזיות של דלויט מנתח את השפעות הטכנולוגיה והדיגיטציה על התקשורת ב־2023, על רקע המגמות הכלכליות והחברתיות • התחרות על שידורי הספורט תגדל, יותר פרסומות ישולבו בסטרימינג, הבינה המלאכותית תשתלב בהפקות של סדרות וסרטים, וגם המטאוורס יתעצם
צופים ביוטיוב, משתמשים בסטטוסים של הוואטסאפ על תקן סטורי ומגלים את עולם הפודקאסטים - בחברה החרדית לא מסתפקים רק באמצעי התקשורת המסורתיים, כפי שמראים נתוני מדד חדש העוסק בנושא • התמונה מתהפכת בשבת, כאשר כ־70% קוראים את העיתונות המודפסת, כפי שמראים נתוני המדד החדש INDOX העוסק בנושא
סיפור ההנפקה לציבור של חברת פיתוח התרופות מקנאביס EPM, שהושעתה ובוטלה, מעוררת שאלות ומחשבות על השימוש שעושות חברות ציבוריות במדיה כדי למשוך את תשומת לבם של המשקיעים • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב
תיא השקעות תרשום רווח של 5.3 מיליון דולר מהשקעתה בחברת ההפצה ופרסום אפליקציות המשחקים מוני • לכך קדם רווח מהמיזוג ל-SPAC של ארבה רובוטיקס
כשהרקטות חוצות את קו אשקלון לאזור חיוג 03 - התיאורים הופכים להיות לקוחים מזירת מלחמה • כפועל יוצא מהדרמה באולפנים, הממשלה נדרשת סוף סוף להגיב - לפתע יש אפס סובלנות על ירי לעבר ריכוזי אוכלוסייה
היקפה של פעילות הסושיאל של רקיט בנקיזר עומד על כ-2 מיליון שקל • HapPpy מטפל בין היתר בתקציבי הסושיאל של בנק הפועלים ואפליקציית ביט, אלטמן, רשת rebar, באג, buyme, רשת בנא משקאות, yango, קבוצת קרן אריסון ועוד
בדיסני החליטו על רה-ארגון בחטיבות המדיה והבידור, והסטרימינג יהפוך לליבת עסקי המדיה • לדברי בוב צ'אפט, המהלך הואץ בשל מגפת הקורונה, ששיתקה את עסקי הקולנוע ודחפה יותר צרכנים אל אופציות הסטרימינג בבית
אובדן תקציבי פרסום לאתרים הגדולים, שיתוק של תחנות הרדיו והדממה מוחלטת של ענף שילוט החוצות • ומה יעלה בגורל הפרינט • ניתוח השלכות הסגר השני על אמצעי המדיה ומשרדי הפרסום לקראת מה שמסתמן כתחילת היום שאחרי, מעורר דאגה
פרופ' רנה הובס, שעוסקת בחינוך לצריכת מדיה באופן ביקורתי, חושבת שפרופגנדה היא לא בהכרח דבר רע והיא חלק בלתי נפרד מהדמוקרטיה, לא רק ממשטרים אפלים • הבעיה מתחילה בחוסר הבנה של תפקיד הרגש בגיבוש האידיאולוגיה ובחוסר מודעות להטיות של הסיפור
גיימינגדלויטחברות מדיהיוטיוב (YouTube)מדיה דיגיטליתסטרימינגפרסוםרשתות חברתיותשיווקתוכן