זאת חצי שנה לאחר שרכש את פעילות הדיוטי פרי מסקאל תמורת 40 מיליון שקל • בימים האחרונים הושלם תהליך השיפוץ של חנויות החברה בטרמינל 1 ובטרמינל 3 בנתב"ג בהשקעה של 2 מיליון שקל, כשהרוכשת בחרה לוותר על הזיהוי ההיסטורי עם סקאל
במסגרת העסקה ירכוש שגיא את מלוא ההחזקות בשלוש חברות - סקאל דיוטי פרי, סקאל גלובל דיוטי פרי וחברת לים - ללא שותפות של משפחת סקאל • מחזור המכירות המוערך של הפעילות הנרכשת עומד על כ-200 מיליון שקל • מאיר סקאל יישאר בחברה בתור יועץ, אולם היא לא תנוהל ע"י אחד מבני המשפחה כפי שנבחן בתחילה
הפעילות של סקאל בתחום הדיוטי פרי מנוהלת תחת חברת-הבת לים ולפי ההערכות בשוק מגלגלת כ-200 מיליון שקל בשנה • לשגיא יש עסקי איקומרס באירופה, ובשוק מעריכים כי זו אחת הסיבות להתעניינות שלו בפעילות הדיוטי פרי
אחרי שמכר את השליטה במותגי טופשופ לגולף, סקאל מציג את עמדתו על עולם העסקים בישראל ■ ל"גלובס" הוא מספר כיצד שחק את העסק לטובת עשייה חברתית, ומצהיר כי היה מוותר על ביתו כדי לעמוד בהתחייבויותיו
שירות SAKAL IN THE SKY יציע לנוסעי אל-על מוצרי אופנה וטיפוח, צעצועים, מוצרי אלקטרוניקה ומחשבים, מוצרים לבית, מתנות ולייף סטייל ■ סולי סקאל: "מחיר המוצרים בקטלוג זולים ב-15%-40% ממחירם בארץ"
מדובר בשלטי פרסום שהציבה החברה על הקירות החיצוניים ועל חלונות הראווה של חנויותיה בנתב"ג השופט אליעזר ריבלין קבע כי סקאל לא הפרה בכך את הבלעדיות לפרסום של חברת רג'יקום איירפורט 2000