תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מגדל המשרדים החדש ברמת החייל: "ליהנות ממחירים אטרקטיביים טרם הפעלת הקו הירוק של הרכבת הקלה"

"עם תחילת פעילותו של הקו הירוק בשנים הקרובות, רמת החייל תחווה עליית מחירים שיכולה להגיע לכדי 40-50 אחוז", כך אומרים תומר אלפסי מנכ"ל תדהר ייזום ונכסים מניבים ויוסי תורג'מן מנכ"ל קבוצת YBOX, הבונות באזור את פרויקט המשרדים "ראול 16" • המבנה בעל הצורה האובלית הייחודית מתהדר ברמת class A ותקן LEED Gold וצפוי למשוך חברות מעולמות ההייטק ותחומים טכנולוגיים נוספים, לצד בעלי מקצועות חופשיים

צילום: גל פיליבה
צילום: גל פיליבה

הכתבה בשיתוף תדהר ו-YBOX

לראשונה מאז שנת 2016 יוצא בימים אלו לשיווק מגדל משרדים חדש ויוקרתי באזור רמת החייל. הפרויקט, "ראול 16", נבנה על ידי קבוצת תדהר בשיתוף קבוצת YBOX והוא בעל מבנה אובלי ייחודי בן 20 קומות ושטחו הכולל הוא כ-23,500 מ"ר.

בכל קומה ישנם בין 1,000 ל-1,600 מ"ר להשכרה לחברה אחת או שתיים (בחצאי קומות), בהתאמה אישית ובסטנדרט איכותי ועשיר, כפי שמצהירים בקבוצות תדהר ו-YBOX. בקומת הקרקע של "ראול 16" נבנה מתחם מסחר ופנאי כשדרה ובה שטחים ירוקים המקיפה את המבנה והבניין ממוקם ב"פריים לוקיישן" ברמת החייל, בסביבה שוקקת חיים עם בתי קפה ומסעדות ובסמוך לשוק צפון.

יתרה מכך, המבנה עומד בתקן האמריקני לבנייה ירוקה, LEED Gold, בין היתר בזכות בנייה סביבתית שלו ששמה דגש על קיימות, התייעלות אנרגטית, חומרים, הפחתת צריכת המים ועוד.

"רמת החייל נמצאת בתודעה העסקית כ'סטארטאפ-ניישן' הראשון של מדינת ישראל. בקרוב נוכל לראות איך ההשבחה של האזור מובילה גם לעלייה בביקושים ובמחירים", חוזה תומר אלפסי, מנכ"ל תדהר ייזום ונכסים מניבים "ראינו את זה קורה אחרי משבר הקורונה - דיירים ששילמו בין 60-80 שקל למ"ר במעטפת של תל אביב, כמו גם בהרצליה, סיימו חוזים ובמקומם נכנסו דיירים שהתחילו לשלם 130 שקל למ"ר, ואפילו 200-300 שקל למ"ר בתוך תל אביב עצמה. בעקבות הנגישות התחבורתית שתביא לאזור הרכבת הקלה, אנחנו מעריכים שתהיה עליית מחירים באזור רמת החייל של בין 10-20 אחוזים ועד ל-40-50 אחוז, כפי שראינו אחרי הקורונה".

תשתיות הקו הירוק של הרכבת הקלה הולכות ונבנות באזור רמת החייל עם צפי סיום של כמה שנים בודדות. כמו אלפסי, גם יוסי תורג'מן, מנכ"ל YBOX, סבור כי הקו הירוק, שבתוואי שלו נמצא הפרויקט, הוא גורם משנה כללי משחק.

"דמי השכירות למשרדים באזור עדיין לא התעדכנו למלוא הפוטנציאל שלהם", מציינים השניים. מה שמאפשר לשוכרים פוטנציאלים לשכור כיום משרדים באזור ולהבטיח לעצמם מחיר אטרקטיבי שבעוד כשנתיים-שלוש כבר יהיה גבוה בהרבה".

לפרטים נוספים על משרדים להשכרה ב"ראול 16" הקליקו כאן>>

עוד אומר אלפסי, כי "בעולם מודדים את שווי הנכס לפי מרחק הליכה מתחנת היסעים המונית, חברות בינלאומיות שאנחנו משכירים להן משרדים במקומות אחרים, מתעניינות בקיימות ובנגישות לתחבורה. לגבי נכסים בישראל הן בודקות ספציפית קרבה לתחנות הרכבת הקלה והכבדה, וככה הן מקטלגות את הנכסים ואת המוכנות שלהן להשקיע".

הוא מוסיף כי הרכבת הקלה צפויה לא רק לשפר את הנגישות התחבורתית לאזור. "בנוסף לנגישות, נראה את התרחבות הפיתוח של מתחמי הבילוי והמסעדות ברחובות הנחושת וראול ולנברג לעוד מקומות בסביבה. לאנשים יהיו יותר אפשרויות בילוי מעבר לתעסוקה - דבר שרק יגדיל את הביקושים".

בהקשר לכך, תורג'מן מדגיש עוד נקודה. לדבריו: "יש לקחת בחשבון גם את המגמה העולמית של חזרת העובדים לעבודה במשרדים, מאז תום שנות הקורונה שהתאפיינו בעבודה מהבית. לפי הדוח האחרון של פירמת רואי החשבון KPMG העולמית, 83% מ-1,300 מנכ"לי החברות הגלובליות צופים חזרה מלאה לעבודה במשרדים במהלך שלוש השנים הקרובות. מדובר בעלייה משמעותית בשיעור המנכ"לים שצופים זאת, בהשוואה לשיעור של 64% בדוחות הקודמים של הפירמה".

"פרויקט עם יתרון באזור"

'ראול 16' נבנה על ידי קבוצת תדהר, המתמחה בייזום, בנייה, ניהול והשכרה של פארקי עסקים והייטק, בנייני משרדים ושטחי מסחר ולוגיסטיקה בארץ ובעולם ברמת טריפל A; ו-Ybox, חברת בוטיק המתמחה בהשקעות ויזמות נדל"ן, המתמקדת בפרויקטים ייחודיים, אשר להם תפיסה אדריכלית מגובשת, לצד סטנדרטים איכותיים. על תכנון הפרויקט הופקדו האדריכלים אורבן הלוי, מוטי כסיף ואורי ברעלי ממשרד BLK, אשר רבים מהפרויקטים המיוחדים שלהם בולטים בנוף העירוני ברחבי הארץ; את עיצוב החללים הציבוריים מתכנן האדריכל המוביל אלכס מייטליס. במבנה קיימת בנוסף קומה מסחרית וכן מרפסות קהילתיות שישרתו את כלל העובדים.

הפרויקט מדורג ברמת class A מה שמבדיל אותו, לדברי אלפסי, משאר בנייני המשרדים באזור - בנייני משרדים נמוכים וישנים יחסית ברמת class C או בניינים מחודשים ומתוחזקים ברמת class B. לזאת יש להוסיף את תקן ה-LEED GOLD בו מתהדר הפרויקט. "חברה בינלאומית לא תשקול כניסה למבנה בלי תקן LEED, שאותו יש ל'ראול 16'. דבר שנותן לו יתרון אדיר באזור", מציינים אלפסי ותורג'מן.

לדברי תורג'מן, מי שצפויים לאכלס את 'ראול 16' יגיעו מעולמות ההייטק, הרפואה ותחומים טכנולוגיים נוספים, לצד בעלי מקצועות חופשיים, כמו עורכי דין, רואי חשבון ועוד.

"בניין המשרדים של 'ראול 16' הוא הזדמנות מצוינת לחברות שמחפשות להגיע לאזור מעולה עם פוטנציאל נהדר להשבחה שכבר נראה לעין", מסכם אלפסי. "למעשה הרוכשים יקבלו מוצר פרימיום במחירים הנוכחיים של רמת החייל, לפני הזינוק הגדול שיקרה עם הפעלת הקו הירוק. מדובר על הזדמנות שלא תחזור".

לפרטים נוספים על משרדים להשכרה ב"ראול 16" הקליקו כאן>>

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה או רכישה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם

צרו איתנו קשר *5988