מדובר במערכת המזהה משפיענים באינסטגרם, בטיקטוק, יוטיוב, טוויץ' ובטוויטר; מנתחת את קהל העוקבים שלהם, את תחומי העניין, דמוגרפיה ופסיכוגרפיה; ומדרגת את המשפיענים לפי כמות המכירות שייצרו
הסוכנות החדשה קמה בהמשך לשיתוף-פעולה מחקרי שניהלו אורי חזיזה וערן ניזרי עם מחלקת הקריאייטיב-שופ של Meta (פייסבוק), והם עומדים בראשה כמנכ"לים משותפים
פורטפוליו עם ערן ניזרי, 33, מנכ"ל לידרס, על ההתחלה כיחצ"ן מסיבות, על הטכנולוגיה שפיתח ועל ההתרחבות לחו"ל
בינה מלאכותיתלידרסמטא (META)משפיעניםפייסבוקפרסום דיגיטליקריאייטיבתוכן גולשים