הרכבים שעשויים להיפגע מהתקלה הם שברולט מליבו ו-Malibu Maxx שיוצרו מה-1 באפריל עד ה-30 ביוני 2006 ודגמי Pontiac G6 שיוצרו בין ה-18 באפריל ל-30 ביוני 2006
הריקול נועד לתקן רכיבים במשאבת הדלק במספר דגמים של החברה שעלול להסדק ולגרום לדליפה בנזין ■ הריקול הנוכחי מצורף לריקול נוסף שביצעה החברה לפני כשבוע לקרוב ל-400 אלף מכוניות
לא רק יפניות-שלוש-קופסאות עלו ב-2010 על כבישי ישראל, אלא גם כמה מכוניות אספנות נדירות
במהלך 84 שנות חייו - נמכרו קרוב ל-40 מיליון מכוניות פונטיאק ■ סופו הרשמי של המותג, נקבע למחר, ה-31 באוקטובר, המועד שבו מסתיים החוזה של ג'נרל מוטורס עם סוכנויות הרכב
לא קל לברור את המוץ מהתבן, אבל מי שמוכן להשלים עם מידה מסוימת של סיכון ולשמור על ראש פתוח יוכל לדוג ולמצוא גם ב-2010 יהלומים באשפה ■ כמה דוגמאות מפתיעות
תביעה ראשונה נגד טויוטה בגין אחריות לתאונה: משפחתו של שוטר שנהרג בגלל תקלת התאוצה טוענת כי מדובר בהזנחה רשלנית
האם השריטה בתדמית טויוטה תהפוך לדפיקה בשלדה של כל תעשיית הרכב היפנית?
ג'נרל מוטורוס שוקלת למחוק את המותג פונטיאק, אבל בסקר מיוחד טענו הצרכנים כי הם דווקא היו רוצים שישרוד
יצרנית הרכב מבקשת להמיר חוב עצום בסך 27 מיליארד דולר למניות כפי שדווח ב"גלובס", תימחק החברה את מותג הפונטיאק
עם ההזרמה הנוכחית, יעמוד סך המימון הממשלתי ליצרנית הרכב על 15.4 מיליארד דולר שוקלת להפסיק לייצר רכבי פונטיאק על מנת לקבל סיוע מהממשל האמריקני - יצרנית הרכבים צפויה לשמור על המותגים שברולט, ביואיק, קדילאק ומשאיות GMC