צנצנת סילאן באותו המשקל של אותה חברה עולה בחצי חינם 14.90 שקל, ובסופר באבא בת"א - 41.90 שקל ■ מנהלת בחברה המייצרת את המוצר: "כזה דבר עוד לא ראיתי. זה לא נורמלי"
פרוקטר אנד גמבל הקטינה פעמיים את נוזל הכלים של פיירי, לא את המחיר; המוצר בגודלו המקורי נמכר ביבוא מקביל - בזול יותר
פערי מחיר משמעותיים נמצאו במחירים של אותם מוצרים בסניפים שונים של אותה הרשת ■ כך תמצאו את הסניף הקרוב לביתכם והזול ביותר
ליאון קופלר בתגובה לבדיקת "הכול כלול" על המחירים בסופר-פארם: "למה לא לנסוע כולנו לברלין ואז נוכל לקנות את הבושם בזול... זה לא הפתרון, נכון?"
ליאון חדזייב ביקר בפרנקפורט ונדהם לגלות כמה עולים שם מי פה ליסטרין - לעומת המחיר בסופר-פארם בישראל
גם בעלי מכונות קפה של נספרסו משלמים יותר - כך עולה מפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של אפליקציית פרייסז להשוואת מחירים ■ צפו בפערי המחיר
איי דיגיטל מוכרת את המקבוק החדש ב-9,260 שקל, לעומת 6,690 שקל בארה"ב (כולל מיסוי מקומי של 8%) ■ כל רוכש מקבוק בישראל יצטרך לרכוש כבל מתאם, שגם הוא נמכר בהפרש של 63 שקל באיי דיגיטל
כל מי שמבין שהוא יכול לחלוב את הצרכן הישראלי, שולח יד לעטינים
אותה מיטה, מחיר כפול: קנייה של 8 פריטים זהים מסתכמת בנורבגיה ב-3,890 שקל פחות מבארץ ■ למה בארץ כל-כך יקר? כי אפשר
האייפונים יימכרו בישראל מיום חמישי ב-3,550-3,900 שקל לאייפון 6 בגרסת 16 ג'יגה ■ אייפון 6 פלוס יעלה 4,165-4,800 שקל ■ מדוע הפערים הגבוהים, ואיפה תוכלו לקנות הכי בזול? ■ בדיקת "גלובס": יקר - אך הביצועים לא מאכזבים
לא רק ברלין ולא רק "מוצרים דומים": השוואת מחירים עם סופרמרקט בבירת צרפת מגלה כי מוצרים רבים נמכרים בעשרות אחוזים פחות מאשר בישראל ■ ד"ר אורן מילשטיין שביקר בפריז: "נדהמתי מהמחירים, קיבלתי חלחלה"
חולי הצליאק משלמים כ-15 שקל על לחם ו-20 שקל על אריזת פסטה ■ האם אב אחד שגייס את ילדיו למחאת פייסבוק שצוברת תאוצה יצליח לשנות את התמונה?
טרכטנברג: "העובדה כי ברלין קורצת לצעירים ישראלים היא סכנה ממשית" ■ על הוועדה שבראשה עמד: "כשלנו... יכול להיות שהייתי מקבל החלטות אחרות" ■ על משה כחלון: "השמועות שאצטרף למפלגה שלו מופרכות"
בדיקה באמצעות אתר מייסופרמרקט מגלה פערי מחירים אדירים בין כל הרשתות בישראל לבין רשת "אלדי" בברלין - גם כשחלק מהמוצרים בישראל חסרים, וגם כשמוצרים אחרים שנבחרו היו הקטנים והזולים ביותר
דאודורנטים בכ-11 שקל ■ מוצרי ניקיון בפחות מ-5 שקלים ■ כשיש מבצעים - המחירים נחתכים עוד יותר ■ צפו בפרסומות ובמדפי מוצרים בגרמניה
זאת אף שמוצרי קוקה-קולה מיוצרים בארץ ■ היקף המכירות השנתי של מותגי קוקה-קולה בלבד ברשתות השיווק עומד על 820 מיליון שקל בשנה, אך הרשתות כמעט ולא נהנות מהרווח ■ קוקה-קולה ישראל: "המחיר בארץ נמוך"
העלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןמשרד הכלכלהקמעונאותקרפוררשתות שיווקשופרסלשוק הדיורתל אביב