מחקר של סוכנות Repucom: לא פחות מ-71.4% מתושבי העולם מכירים את הספרדי - אך בארה"ב הנתון שלו עומד על 12.7% בלבד
הנהג הספרדי צפוי לעזוב פרארי ולהצטרף לאקסית שלו, מקלארן, בתמורה לצ'ק שנתי של 32 מיליון אירו
הספרדי של קבוצת מרצדס מוביל את הרשימה ביחד עם קימי רייקונן וסבסטיאן פטל ■ ניקו רוזברג, שמוביל נכון לעכשיו את דירוג הנהגים ל-2014, עם 12 מיליון
נהג הפורמולה 1 של פרארי ישלם סכום של 6 מיליון אירו עבור הקבוצה הבאסקית, שנמצאת במצב כלכלי קשה בשל נטישת ספונסרים
פרננדו אלונסו ולואיס המילטון בכירי המשתכרים לעונת 2013, עם שכר של 13 מיליון דולר כ"א; מי היצרנית שמשלמת הכי הרבה לנהגיה?
אלונסו, המילטון ופטל ירוויחו השנה יחד 78 מיליון דולר - ירידה של 53% לעומת ההכנסה המשותפת של שלושת הנהגים המובילים ב-2008
הפורמולה 1 איבדה בתוך חמש שנים 16% מצופי הטלוויזיה ברחבי העולם ■ מה הסיבות לדעיכה, וכיצד ישקם ברני אקלסטון את הבייבי שלו?
שני מירוצים נותרו לסוף עונת הפורמולה 1, מה ששוב מציף את הסוגיה: האם הדרך לתהילה עוברת בטכנולוגיה של הרכב (פטל) או בכישרון הנהיגה (אלונסו)?
שיטת הניקוד החדשה שהנהיגו השנה בפורמולה 1 גרמה לשינוי משמעותי בענף: היא הפכה ניצחון בכל מירוץ להרבה יותר משמעותי, כשהמקום הראשון מתוגמל יותר מבעבר ■ היא גם יצרה צפיפות מטורפת בצמרת, כשעדיין בלתי אפשרי לדעת מי יהיה אלוף ב-14 בנובמבר
נהג הפורמולה 1 יפרסם את סדרת platinum של המותג, שתושק בחודש הקרוב בספרד איתי שמעוני, מנכ"ל משותף בתעשיות שמעוני המשווקת הבלעדית של מותג סיילסטון בארץ: "הוא שם נרדף למצוינות והישגיות"
האנשים החזקים בקבוצת פרארי, שמשלמת לקימי רייקונן את השכר הגבוה בענף, מדברים: "שכר הנהגים יעבור מהפכה רצינית בחודשים הקרובים"; "העלנו בעבר את סוגיית תקרת השכר לנהגים, ונעלה אותה שוב"
הבנק הספרדי הודיע כי יפסיק את החסות עם קבוצת הפורמולה 1 לטובת מעבר למתחרה הגדולה, עבור 19.3 מיליון אירו בשנה. המשמעות: גם פרננדו אלונסו בדרך לפרארי