פרננדו אלונסו שומר על מקומו בפסגת דירוג נהגי הפורמולה 1 שמרוויחים את השכר הגבוה ביותר בענף הספורט המוטורי בעונה הנוכחית (2014): התגמולים שלו מקבוצתו, פרארי, מסתכמים ב-22 מיליון אירו. כך מפרסם אתר crash.net.
עם זאת, השנה מצליחים שני נהגים אחרים להשתוות לספרדי בראש הטבלה - עם משכורת זהה לשלו: קימי רייקונן הפיני, חברו לפרארי; וסבסטיאן פטל הגרמני, אלוף העולם המכהן ונציגה של היצרנית רד-בול.
את החמישייה הראשונה משלימים לואיס המילטון (מרצדס) - 20 מיליון אירו; וג'נסון באטון (מקלארן) - 16 מיליון.
בכל אופן, מי שעומד נכון לעכשיו בראש טבלת הנהגים של עונת 2014, הוא בכלל ניקו רוזברג (מרצדס), שמדורג רק במקום השישי בטבלאות השכר - עם 12 מיליון אירו. מהמקום השביעי ואילך, מתחילה צניחה משמעותית בהיקף הכספים שמקבלים הנהגים: פיליפה מאסה מהיצרנית וויליאמס מסתפק ב-4 מיליון אירו "בלבד" בשנה.
את השכר הנמוך בפורמולה 1 העונה מרוויחים נהגיה של קבוצת קייטרהאם: מרקוס אריקסון וקאמוי קוביאשי (150 אלף אירו כ"א).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.